![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En ny stor askesky kan være på vei fra Island etter at vulkanen under Eyjafjallajökull hadde et nytt utbrudd torsdag.
Les mer på VG.no Og når vi først er inne på Island igjen; her er gårsdagens eneste bilde jeg gadd å ta. Været var ikke med meg allikevel.. TF-FIN retning vulkansk øy.. ![]() ![]() mvh. Hermann Last edited by Hermann SF; 07-05-2010 at 01:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
La oss krysse fingre for at askedritten holder seg unna denne gangen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er klar for å bli sittende fast når jeg skal hjem igjen neste uke. Sist gang ble folk sittende igjen her i dagesvis ekstra fordi avløserne ikke kom seg bort. Jeg håper inderlig ikke det skjer denne gangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I følge NRK Tekst-TV blåser asken mot syd, og vil i værste fall treffe land ved Portugal. Så vi slipper visst en ny "askeperiode" her i nord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Islands fryktede vulkan klar for utbrudd (2010). | Basse-HAU | Flyforum | 42 | 26-03-2013 18:02 |
Eyjafjallajökull | SAS-Steward | Bilder & foto | 10 | 31-05-2010 17:22 |
Litt OT, Timeelapse av Eyjafjallajökull | Kingstone | Bilder & foto | 5 | 24-05-2010 20:22 |
Nytt tårn, nytt terminalbygg, nytt driftsbygg, nytt GA område og ny taksebane. | ENKB | Flyforum | 7 | 17-01-2007 07:53 |