![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
For å fortsette i samme sjargong som enkelte har drevet med i det siste, så er det nå T-0.
![]() Da var endelig dagen kommet, og jeg tenkte jeg ikke skal være verre på det enn at jeg skal lage en live TR etter hvert som turen skrider frem. Som seg hør og bør til et Scanair julebord, så er ett flyselskap for pingler. Derfor dra jeg den helt ut, og reiser med 6 forskjellige selskap og minst 9 forskjellige flytyper. Dette blir bra! Nå sitter jeg på flybussen, på vei til første flygning, DY625 til OSL der ferden går videre tidlig i morgen tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Gleder meg, live er best...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God tur videre i morgen! Ser fram til hyppige oppdateringer
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Den sangtittelen der er da bare såååå Cardiff '08
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
Kjipt at jeg ikke får møtt deg, og alle de andre, i år
![]() Men økonomien tillater det dessverre ikke ![]() Men du får "plage" meg med TRen ihvertfall ![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Plaging skal bli!
![]() Begynner med første tur. 14.01.10 20:55 DY625 BGO-OSL B733 LN-KKV Jeg kommer ikke til å si all verden om denne turen. DY leverer akkurat som forventet. Hyggelig pris, hyggelig crew, avreise på tid og ankomst på tid. Hadde sete 1C i denne maskinen, levert ny til Air Malta i mar 1993 der den gikk til Norwegian overtok den i nov 2005. Interiøret er standard DY, og det fremstår helt OK. Belegget er jeg noe usikker på, for jeg gadd ikke bevege meg særlig langt bak for å sjekke, men det virket sånn rundt 70-80% fullt. Nok om denne turen. I morgen tidlig er det LH som står på programmet. Jeg kommer tilbake med mer da, og etter hvert skal en ikke se bort fra at det kommer inn noen bilder også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Artig. Blir spennende å følge med.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Herlig, god tur !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var jeg kommet meg til OSL, og har fått sjekket inn. Nå går neste etappe med LH3147 til MUC. Så langt alt vel, sånn rent bortsett fra at de ikke klarte å få skrevet ut boardingkort til neste etappe ved innsjekk. Blir vel fort en tur til LH transferdesk i dag (også), ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var man kommet seg til MUC. Så langt ingenting spennende som har skjedd. Turen gikk på rute, og kom frem på rute til et snødekt MUC. Nå sitter jeg i Senator Loungen og venter til gaten skal åpne, slik at jeg kan få meg boardingkortet jeg ikke fikk på OSL. De kunne ikke gjøre dette her i loungen heller, så da blir det vel sånn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God tur videre!
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ohh Canada, our home and native land.... *dum di dum*
Da var man kommet så langt. Omsider kommet meg bort fra YYZ, og til en mild og våt by. Nå vet jeg hvor Bergensvinteren ble av i år... Oppsummering så langt er 3 flighter med 3 forskjellige flytyper og 3 forskjellige selskap, og 1 bag i minus. Fine ting. Håper inderlig den dukker opp til i morgen, ellers skal det bli styr! Det vil i hvert fall tiden vise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
off, kjipt med bagasjen og været, da. Ser virkelig frem til fremtidige oppdateringer!
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var kl. blitt 08:30, og jeg er kommet meg ut på YYZ. Her lå baggen min og ventet på meg, innsjekk gikk kjapt, og nå har jeg fått meg litt frokost og snart øl. Så nå er alt Hunky Dory!
![]() Her i Toronto er det like i overkant av 0C, og folk klager på at det er alt for varmt, så det er vel like greit å komme seg videre til et sted der det er virkelig varmt. AC 1244 har avgang om drøye to timer, så dette skal nok bli fint. Skal se om jeg ikke får skrevet en ordentlig rapport fra mine to forrige turer i løpet av helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var man installert på Sonesta Maho Beach, og fått seg både middag og noen Presidente i kroppen. Akkurat nå er det NFL som er i sentrum, nei ikke Norsk FjørfeLag, men sporten med en ball laget av griseskinn. Fin temperatur er det her også, rundt 27 grader, så jeg har ikke mye grunn til å klage. I morgen blir det å studere litt bevegelige objekter ved stranden, og jeg har allerede siktet inn bord #10 på baren på andre siden. Blir nok noen timer der tenker jeg, i hvert fall hvis værgudene står meg bi. Prekast!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
Da vet jeg ihvertfall hva slags bilder du får
![]() ![]() ![]() Wish I were there ![]() Kos deg videre på SXM, og ta gjerne turen til St Barts.
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 17-01-2010 at 01:19. Reason: Lagt til bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
De blir ingen turer andre steder. Jeg holder meg her tenker jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Selvsagt til Seattle, men det er etter at jeg har reist herfra. Før det, så blir jeg her!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Scanair Julebord - Vognmand Nilsen, Oslo Onsdag 15/12 | Someone | Flyforum | 74 | 17-12-2010 15:38 |
Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember | EB | Flyforum | 116 | 20-12-2009 19:14 |
Scanair-julebord i Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 204 | 26-01-2009 21:52 |
Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008 | EB | Flyforum | 150 | 20-12-2008 18:23 |
Scanair's Julebord | Someone | TripReports | 20 | 18-12-2006 17:04 |