![]() |
|
![]() |
#41 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Men BGO - OSL derimot....
![]() ![]() *Springe å gjemme seg...*
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
NorFlyer Front Row
Join Date: Jul 2006
Location: FL410
Posts: 1,205
|
![]()
Og skulle denne ruten komme, er det vel snart overhodet ingen grunn til å krasjlande på Kastrup eller Arlanda halvveis på vei ut i fremtiden? USA er dekket, Europa er dekket, Asia begynner å bli bra dekket.... og Norwegian longhaul på vei inn... RIP Kastrup
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Tror nok Kastrup skal klare seg utmerket med at de mister noen transferpassasjerer til/fra Norge. Og mange nordmenn vil fortsatt benytte seg av Kastrup hvis de skal til feks Washington, Singapore eller Tokyo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2005
Location: Bergen
Posts: 711
|
![]()
For ikke å glemme alle som bor i andre norske byer, som allikevel må innom OSL for å bytte fly. Der er fremdeles AMS eller CPH like gode som OSL pluss at avganger er hyppigere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() Quote:
Nå jobbes det jo intenst for at transfer på OSL skal bli mye smidigere enn idag.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2005
Location: Bergen
Posts: 711
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Tett etterfulgt av FRA
![]() ![]()
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2005
Location: Bergen
Posts: 711
|
![]()
Ja, absolutt. LH begynner vel å få et ganske etablert feeder-nettverk i Norge nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2009
Posts: 372
|
![]()
Det at folk på vestlandet og andre steder i Norge foretrekker å fly direkte til Amsterdam, eller København , forteller jo alt om at OSL har et enormt vekstpotensiale, vist de får inn noen langruter. Det hadde hvert verre om det var motsatt. Få på plass T2, og noen langruter så går passasjertallene rett til himmels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,282
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Men det minsker jo ikke potensialet. De asiatiske selskapene har jo bedre transfer muligheter fra sine hubs, enn fra utgangshavnene i europa.
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
|
![]() Quote:
__________________
Upcoming flights; mange! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,282
|
![]()
Det eksisterer helt sikkert et udekket behov for flere direkteruter til diverse verdenshjørner, men samtidig er vi kun ca. 4,7 millioner innbyggere her på bjerget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,565
|
![]()
Det jeg kan si for egen del er et stort "JA TAKK" til en rute fra Seoul til Olso, i alle fall dersom den korresponderer fint med ruten Auckland - Seoul. Jeg begynner etterhvert å bli lei mellomlandinger....
(De må gjerne fly direkte til Alta for min del ![]()
__________________
Mvh Gunnar |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
Location: Oslo
Posts: 5,919
|
![]()
OSL må gjøre seg sexy for andre flyselskap. Det gjøres med T2. Når dette blir ferdig kan vi dra på vikingtokt og knabbe og plyndre andre skandinaviske flyplasser for pax og flyselskap, samt gjøre seg til for nyetablerte ruter short eller longhaul. Asia er faktisk et stort marked.
__________________
✈ Gamle fly bråker best ✈ |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
Og hvis de vil gjøre seg sexy foe nye selskaper/ruter, da nytter det ikke å klatte litt og bygge en T-pir som gir fattige 5 nye fysiske gater. Bygg en paralell pir som er dedikert til utland med to etasjer, en for Schengen og en for non-Schengen.
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Enig, den nye typisk norske klatteterminalen er ikke akkurat sexy. Få en ny og uavhengig terminal med 15-20 broer! Merkelig hvor løst pengene sitter når det skal bygges opera og hoppbakke, mens når det gjelder infrastruktur så skal det spares til fant!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wizz Air til OSL - Starter rute til Gdansk | Someone | Flyforum | 28 | 11-09-2023 12:22 |
LOT til Seoul fra Oktober 2016 | Stoarn | Flyforum | 3 | 23-06-2016 08:16 |
Ny rute fra OSL til høsten? | Thomas | Flyforum | 1003 | 06-06-2009 17:32 |
Ny rute fra OSL? | Wf-pax | Flyforum | 33 | 21-06-2007 23:25 |