• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God lørdag morgen

God ettermiddag fra SEATAC hvor en tur I en absolutt uvasket Untied 757 staar paa planen de naermeste timene. Flyplasser er interessante, sitter naa I Alaska Lodge som er et forsoek paa aa skape Alaska atmosfaere, vet ikke hva som er vaerst: de falske elghornlampene, de kinesiske servirtoerene eller lukten av et slitent norsk gatekjoekken...

Parkert ved Gate N 10 ventet dagens foerste positive overraskelse, 757 med Winglets ! Saa det blir litt stil over turen til Denver, min status er fremdeles "seat at gate" hoerer boarding pass printeren summer I bakgrunnen - og surprise 3x kinesere bemanner Gaten....vi er et fargerikt felleskap !

Det ble en lenger resie enn ventet denne svingen fra BKK.
Fikk bekreftet plass på TG til Madrid i går hele 3 timer før avgang, slappet av i loungen til passe tid før avgang og tuslet til utgangen.. og der ble det bråstopp..
Vektproblemer på en 747-400 !!?? . Ikke ofte det hender, men jeg og en del andre med "feil" type billetter fikk dermed ikke reise likevel.
Vel, overnatting på flyplasshotellet på BKK, plass på EVA-Airlines til LHR i dag, ny overnatting på LHR, BA til Oslo i morgen tidlig og hjemme i morgen en gang ..
Ble mye reise for pengene denne gangen.
EVA var forresten en positiv overraskelse i Economy !

Det ble en lenger resie enn ventet denne svingen fra BKK.
Fikk bekreftet plass på TG til Madrid i går hele 3 timer før avgang, slappet av i loungen til passe tid før avgang og tuslet til utgangen.. og der ble det bråstopp..
Vektproblemer på en 747-400 !!?? . Ikke ofte det hender, men jeg og en del andre med "feil" type billetter fikk dermed ikke reise likevel.
Vel, overnatting på flyplasshotellet på BKK, plass på EVA-Airlines til LHR i dag, ny overnatting på LHR, BA til Oslo i morgen tidlig og hjemme i morgen en gang ..
Ble mye reise for pengene denne gangen.
EVA var forresten en positiv overraskelse i Economy !

Economy var vel en ny opplevelse for deg, Farmer?
Tror ikke jeg har sett noen trip-report med EVA air. Spanderer du en trip report på oss???

BF:cool2

Back