![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Apr 2005
Location: Mosjøen
Posts: 1,422
|
![]() Quote:
E!
__________________
:: Egil :: wias HQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,923
|
![]()
Synd at Lufthansa skuffer igjen - prøve noe annet neste gang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,475
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() Quote:
KLM er sikkert mye bedre ![]() Sammen med BA og VS så burde LH være på topp tre når det gjelder et bra og gjennomført produkt transatlantisk. Kanskje CO kan være noe å prøve? Likt antall stopp til OSL, og kortere total reisetid (?) burde jo trekke opp. Dessuten er det ikke noe som slår den koselige stemningen i en narrowbody på transatlantisk ![]() Takk for rapport forresten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,370
|
![]()
Hehe .. som reisende på Star Duty er det litt begrensede valgmuligheter. LH har den rutetabellen som passer best, så det blir nok fler turer med dem. Men når vi får avtale med CO vil de bli et godt alternativ - gleder meg til det skjer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,296
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Har et spørsmål til LN-MOW. Så de flotte bildene av Omni DC10. Det e rså herlig å s eat de fortsatt flyr med pax. Ser i "Bibelen" at de har 13 stk og 5 stk kom fra NW i ER utgave og alle har 380 pax ?
Men hva brukes de egentlig til ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Herlig bilde
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,370
|
![]()
De brukes på all mulig charter - ikke bare militær. Idrettslag, 'sydencharter', forretningsscharter - you name it. Det er forøvrig et krav fra det militæret at selskapet må ha minimum 25% sivil trafikk.
Den fotograferte maskinen var akkurat ankommet fra Kuwait som permisjonsrute og var på vei videre til DFW. Denne ruten operes minimum daglig av World eller Omni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,370
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,292
|
![]()
Nymalt og vakker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Non Boeing trip report - Atlanta-Mosjøen jun13 | LN-MOW | TripReports | 15 | 04-06-2013 22:39 |
Atlanta-Mosjøen Juni '12 | LN-MOW | Bilder & foto | 20 | 27-06-2012 21:04 |
Air Atlanta til OSL 9. og 29. november | GF1 | Flyforum | 43 | 29-11-2010 13:05 |
Atlanta-Mosjøen Juni 2010 | LN-MOW | TripReports | 18 | 14-06-2010 01:21 |
Retur til Atlanta .. 21-22/november | LN-MOW | TripReports | 18 | 26-11-2008 00:40 |