Glad onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter. Blir hjemmekontor på morgenkvisten før et lengre møte ute og så bærer det ut i to nye møter i ettermiddag og i kveld - det blir en laaang dag. Ha en bra onsdag!

Som EB siere - ny dag, nye muligheter. Satser på mindre surr og rot og mer produktivitet i den delen av dagen som bringer inntekt.

Ha en fin midtukedag!

Ahh .. har akkurat fått kaffe i koppen og kjenner velværen brer seg i kroppen ... hører ingenting som slår mot takvinduet så jeg tør tippe på oppholdsvær. Og tempen er sikkert omtrent det den pleier å være i Mosjøen på denne tiden av året. Too dark to see.

Litt forumsurfing, så blir det å dra igang en omgang egg & bason. Uten mat og drikke ... !

God morgen fra Oslo. Her er det også ennå for mørkt til å se noe særlig. Snart tid for avreise til jobben, må bare få i meg frokosten først. Ikke noe spennende på programmet idag. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Det var hardt å stå opp i dag, men når man har en fersk snusboks og en stor kopp kaffe, så er ikke livet så ille allikevel.

Ingen planer for dagen enn at det blit travel som F i dag og. :)

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra betongsøylen....
Her ser alt ut til å komme seg avgårde på rute på morran så snøen som kanskje skulle komme har uteblitt. Det hjelper på både humør og ontime:D

Kos deg videre med din langfri ENGM RAMP... til dere andre slaver ønsker jeg dere en fin dag....

God morgen

Snuppa levert i barnehagen. Blir litt arbeid hjemmefra, før kursen settes mot OSL.
Blir litt oppsummering og etterarbeid etter gårdagens suksess med første TK avgang i våre hender.

Kan rapportere om opphold, et par plussgrader men kan se ut som om det er muligheter for litt regn lenger bort i lia.

Ha en fortreffelig dag.

S

Tidlig morgen for mine foreldre i dag. Sitter nå i lufta mellom OSL og AMS på SK821 og skal derfra videre til TPE med en kjapp (teknisk?) mellomlanding i BKK. Reiser Biz med EVA Air noe jeg misunner dem litt for :) Skulle gjerne ha testet ut dette selskapet. AMS-TPE går med en 77W.

Ellers ingen store planer for dagen. Blir vel en tur til frisøren senere i dag.

Ha en fortreffelig dag alle sammen!

God onsdag fra barteland :D

Kaldt i morres, delsvis frosset på vinduene på bilen. Idag blir det innkjøp av flis til bad+det som skal til.

Ha en strålende dag :nor :nor :nor

God morgen forumister!

MJF melder om gråvær og til tider våt nedbør. Er meldt frost så er MOW heldig får han lage snømann før han returnerer til uniten :D
I ettermiddag skal jeg innom bank #2 for å be om lån som slår Nordlandsbankens (DNB Nor) renter såpass at jeg ikke har noen unnskylding for å ikke bytte bank. Tilbakemelding følger når tilbud foreligger.

Så håper jeg å få sett Bond, James Bond i kveld!

E!

God morgon från Uppsala!

Lite hemmakontor på morgonen innan jag beger mig till universitetet framåt 13-tiden. Blir mycket att göra även där men vi skall nog ta oss igenom det också.

4,3 grader och regn ser ut att bli vad han där uppe bjuder Sveriges fjärde största stad på :).

Det ble mye middag i går kveld, laget Tom Kha Gai-suppe og det ble tre porsjoner. Meget godt!
Her er det for øyeblikket nesten vindstille, overskyet og ganske mildt. Det skal støvsuges og vaskes gulv. Noe limsøl og fugemasse er funnet i et par kroker i entreen, så det må fjernes. Blir vel en tur til Bårsrudtjernet og tilbake i ettermiddag. Har stort sett vært inne de siste dagene med en forkjølelse som ikke slipper taket.
Ha en fin dag.

God morgen fra Forus,
Nydelig dag ute , måtte dette været vare til påske.
Forberedelser til møte med prosjekt direktøren i ettermiddag.
Da nytter det ikke å fare med tomsnakk når store beslutninger skal taes.
James Blond skal min fru og jeg få med oss i kveld.
Ha en fin dag alle forumister.

Er visst på kontor på Sola i dag. Fint vær, fin utsikt. Mmmm

B733-LNNOD-Nax-Sonja-Henie.jpg

God ettermiddag. Da begynner haugen på kontorpulten å minke, og jeg er pakket og klar til å reise til Los Angeles. Lander der lørdag ettermiddag, og skal ha en liten svipptur til Beirut av alle steder på torsdag og fredag. Må vel se til å snekre sammen en liten TR

Back