![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei og hå
For første gang på 2 år fikk jeg satt meg inn i en kommersiell flymaskin og ruten var Oslo - Harstad/Narvik Evenes med SK4084. Får håpe dere liker bildene mine ![]() Vi ble forsinket en god del fordi det var en person som hadde levert inn bagasje, men møtte ikke opp ved gaten. Så det ble satt opp en leteaksjon for å finne bagasjen til denne personen og typisk nok lå den innerst, nederst i bagasjerommet... Men LN-TUM satte full fart nordover og vi ble bare 20 min forsinket ![]() Alle kommentarer er velkommne ![]() PS: Beklager lav kvalitet, men dere vet, photobucket... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Steike så bra winglets får fly til å se ut!! Og flott bildereportasje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotters.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
evig optimist
|
![]()
og der begynte ikke jeg å se mindre fram til ferien min om 3 uker kan man si :-) håper jeg får en w/l-maksin oppover jeg også, tenkte å ta noen vindubilder sjøl, utrolig fin innflygning der oppe :-) Flotte bilder!! 28 Juli er det min tur til å gå ombord i SK 4084 :-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Artig å se bilder fra min arbeidsplass i 9 år. Fine bilder også.
Men hvorfor mener du at photobucket reduserer kvaliteten? Det skjer ikke hos meg. Laster du bildene opp direkte og lar bøtta redusere størrelsen sjøl? K |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for alle tilbakemeldingene
![]() ![]() Petru26: Ja, nå kan du glede deg og krysser fingrene på at du får en winglets maskin ![]() Atck: Denne dataen har dårlige ressurser på gode redigeringsprogrammer så av den grunn måtte jeg la photobucket resize bildene mine.. Synes kvaliteten gikk litt ned når jeg ser på orginalene.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
aleksanderl: om du har dårlige ressurser (programvare) til den slags så kan du alltids prøve http://www.gimp.org/windows/ som er gratis
Ellers synes jeg ikke at bildene er av dårlig kvalitet, så de har ikke lidd så mye av Photobuckets resize-funksjon...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK4084, Mandag 28/7 | petru26 | Register- og ATC-Forum | 5 | 28-07-2008 04:30 |