![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vedkommende som har skrevet artikkelen har alltid vært kjent som en "UA-hater". Den får kritikk av mange som (i likhet med undertegnede) har et annet syn på UA.
Diskusjon: http://flyertalk.com/forum/showthread.php?t=832853 - Thore |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
En vel fortjent seier! (jeg har riktignok ikke det helt store grunnlaget for å uttale meg, men de har i hvertfall vært gjennomført rævva de gangene jeg har hatt noe med dem å gjøre
![]()
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Har hørt at de ikke er så værst på intercont First Class!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
United flygningene jeg har vert på har alltid vert bra. Litt dårlig mat men stort sett hyggelig bakke/flypersonale!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
AA er vel ikke langt unna de heller...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har fløjet med UA manget gange. Senest 09/2007...og jeg er slet ikke enig...
Min opfattelse af UA på denne tur var endog meget positiv....God effektiv besætning, og info undervejs, og især for os der skulle til CPH med SK....info om gate indbound SK gate outbound osv osv...Jeg kunne bestemt ikke finde en eneste dårlig ting at sige om UA på denne tur... Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
Har flydd en del UA, men ikke på et par år nå, og mine siste oplevelser er preget mye av gi-f-holdning, men som produkt er de grei nok.
mine 2 øre, -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Min siste tur med UA - SEA-IAD-BUE t/r gir samme inntrykk som ph-ndr, et OK produkt, men vi traff ikke en eneste UA ansatt som var tilnaermet interessert i det holdt paa med...et eksempel: vi hadde faatt seter langt fra hverandre IAD-SEA og naar vi spurte aa endre fikk vi svar at var ingen seter ved siden av hverandre - overraskelsen var stor naar vi kom ombord i maskin som var 50% full med flere tomme rader.....
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fra en som flyr United mye og akkurat har hoppet av en 4 timer lang flight i F blir det vel rett aa si at UA er som SAS naar det gjelder ansatte man har interaction med. Det varierer noe voldsomt. I dag ble jeg invitert inn i cockpit fordi jeg hadde en Boeing skjorte paa meg. De 4 i kabinen var helt klart 4 jeg hadde ansatt dersom jeg drev flyselskap. Konge service, maten var god. Valg mellom 2 forskjellige retter pluss suppe. Varme Cookies med melk timen foer ankomst er naa faktisk kommet tilbake.
I forrige uke virket ikke audio i mitt sete og purseren couldn't care less.. Det tok evigheter foer maten kom og purseren var mer opptatt av aa jabbe i galley enn aa rydde opp etter maaltidet og fylle paa drikke. Denne kaaringen er ikke berettiget. UA har innfoert mange nye, rare ting i det siste og har gjort utrolig mye rart for aa skremme vekk kundene, men produktene deres er bra og US Scareways og AA er bl.a. flyselskap som hoerer til lengre ned paa lista Skal jo ogsaa vaere sagt at UA som alle andre flyselskaper tar bedre vare paa sine beste kunder. Saa viser du trynet ditt med null status en gang i aaret paa en dritbillig billett, kan man ikke forvente allverden i min bok. Men UA er flinkere med Star Gold enn mange andre, tror bare det er LH som kan maales med Star recognition. Til og med Star Silver er velkommen i prioritets sikkerhetskontrollen til UA bl.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Det er mange år siden jeg fløy UA sist, men jeg mener å huske fra den turen at maten var OK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ehhh - VERDENS verste???
Eller er junaiten blitt hele verden nå... ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg tar aeren for den 'VG-fiseringen' ...
![]() Imidlertid har ikke dette noe saerlig med service aa gjoere .. hvis man leser artikkelen gaar det mer paa avgjoerelser som er tatt av ledelsen - og der er bildet ganske saa stygt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Verdens verste turistfelle/destinasjon? | robertaas | Reiseforum | 29 | 29-08-2013 22:56 |
Verdens verste flyplasser | sirpjalle | Flyforum | 23 | 04-04-2009 15:22 |
'Verdens verste hoteller' | LN-MOW | Reiseforum | 2 | 11-02-2009 09:30 |
verdens verste sjefer... | Isbamse | Flyforum | 2 | 29-01-2007 14:09 |