![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Jeg har muligheten til å kunne ta et kurs hos STT(Sas Technical Training) mars/april, og lurer på om noen her vet hvor store bokostnader det er ved å bo ved ARN? Dette er et kurs jeg betaler selv, hvis jeg bestemmer meg for å ta det. Det er snakk om et 2 ukers kurs. Men det er muligt at jeg tar noen ekstra kurs som da vil gjøre oppholdet noe lenger.
For de som er lurer, så er det et Maintenance Service kurs på B737NG.
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
[QUOTE=tripple-seven;243659]Det billigste på Arlanda er nok Ibis Arlanda. Jeg har bodd der kun en natt. (Fikk byttet hotell da jeg ikke fikk sove om natta pga dets beliggenhet i enda av rullebanen.) Jeg har ikke sjekket pris på de øvrige hotellene på flyplassen, men dette har en standard som tilsier at det BØR være billigst.. Det er langt ifra råflott, men, bevares, er du ute etter billigst mulig opphold så er det nok helt greit. Det som er veldig, veldig bra med hotellet er at de har en liten minibuss som kjører deg akkurat dit du vil på flyplassen når du måtte ønske det. Og de henter deg igjen når du ringer.[/QUOTE]
Har jeg råd til slik luksus da? ![]() Takk
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
Hvor mye koster det å kommer seg ut til ARN fra byen?
![]() |
#4 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Den muligheten du nevner hørtes litt fristende ut ja ![]() Men sjansen for at jeg da er trøtt når jeg skal lære, er stor ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
BSSW:
http://www.arlanda-asby.com/B&B1.htm Det + en liten hyrbil från Avis/Europcar/Hertz borde landa på kring 6-7,000SEK Om du skall bo längre bort kostar ett månadspass med obegränsat resande på SL (Storstockholms Lokaltrafik) 690SEK Last edited by Savipix; 12-02-2008 at 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sonja och Willy är ett superpar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Huset så ut som plassen Pippi vokste opp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Får satse på bil...
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Är kursen i f d SAS Flight Academys hus på Arlanda? Då kanske du har möjlighet att bo i skolans eget hotell Nightstop. Jag vet inte hur reglerna är för STT:s elever men våra egna kunder som i många fall spenderar flera veckor på skolan bor där till ganska bra pris. Testa och ring Oxford Aviation Academy (ex-SASFA) och fråga; +46 8 797 17 63 / www.oaa.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Från SASFA till hangaren är det väl 1,5km max?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Får høre med STT om det hotellet hvis det blir aktuellt å ta det kurset. Men vil tro det skal noe til å få rom på hotell til mindre enn 400SEK/natt. Dere får uansett ha tusen takk for hjelpen. Så får vi se om det blir noe kurs. Og skulle det bli så er vel dere ikke så vanskelige å be, at det ikke skulle gå an å møtes over noe brun drikke (Cola altså ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Med arbetsplats ARN från måndag borde det gå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Olav, du jobber i STS ikke sant?
Sjekk med Radisson SAS på SkyCity. Har bodd der en natt på vei til USA en gang, og det kostet ikke mange hundrelappene - inkludert frokost med utsikt over tarmac! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da jeg tok MD80 B1 kurs på ARN i fjor - bodde jeg to uker på Arlandia-hotellet på flyplassen.
Veldig greit, med buss til/fra flyplassen, og ca. 10min spasertur til STS - hvor vi hadde kurset. Simulator-treningen var i SASFA, som er ca. to min spaser-tur unna hotellet. Jeg mener at jeg betale ca. 950,- per natt (så ikke så nøye på kvitteringen - men var noe sånt). Ellers så ville jeg ha kastet meg i bilen og kjørt fra Egersund til ARN, det koster deg like mye som flybilletter, men du har MYE mer fleksibilitet der borte. Men hvorfor skal du ta maint/service kurs på NG? Hvordan gikk det på intervjuet hos SAM? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt live fra Cockpit ved motorfeil A340 | sail4fun | Flyteknisk forum | 9 | 19-10-2014 21:49 |
Besparelser ved litt kortere rullebaner? | KjetilK | Flyforum | 7 | 21-07-2010 12:27 |
Helikopterstyrt ved ARN i dag | CK | Flyforum | 1 | 09-01-2009 10:25 |
Stor kjedekollisjon ved ARN | Concorde | Flyforum | 1 | 04-03-2006 22:59 |
Delvis OT: Flyplasshotell ved ARN | Trety | Flyforum | 13 | 07-02-2006 12:34 |