• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Antalya, Sarajevo og Pristina fra Rygge

Nok et smart trekk som neppe slår feil. Kanskje Rygge etterhvert blir hele Nordens Balkan-hub?:p

Er vel en del pax til disse destinasjonene (Pristina og Sarajevo) også nå uten nonstop-avganger. Undrer meg litt hvilke selskaper som kommer til å tydeligst merke dette på sine pax-tall ut fra OSL. Turkish? Tør jeg tippe at tyrkerne snart må legge inn årene fra OSL (dessverre).:question:

Tyrkerne satser mye på connection utfra IST med gode priser så jeg håper og tror at de vil satse på OSL fremover.

Spennende! Særlig Sarajevo og Pristina, Antalya er jeg ikke særlig fan av, men sikker på at det er den ruten de vil tjene mest penger på...

http://norwegian.no/sw32081.asp
Hvis Norwegian flytter en del av trafikken til Rygge får vi håpe det letter presset på OSL. Hvis man legger til rette for tog (direkt) mellom OSL og RYGGE og TORP (direkte tog fra før) vil Østlandsområdet få en bra miljøgevinst.:9:

Dette kan jo bli bra, det er hvertfall tydelig at de skal ha Rygge til å funke...

Sarajevo og Pristina er veldig spennende, Antalya er jo Antalya :)

Har aldri vært på noen av disse destinasjonene, men det er jo en ruvende utvikling i Balkan etter krigene da, med både oppbyggning av infrastruktur, sterkere tilknytning mot Eu etc, så det blir spennende!

kjipt det bare er en ukentlig til pristina og sarajevo. da må man legge opp til en skikkelig rundtur, som i og for seg er bra, men det hadde vært fint med i alle fall to ukentlige...

Pristina og Sarajevo har "uendelig mye å tilby"?
Hva da?
Ikke at jeg tviler på det, men...

Antar at DY her har en del "vfr"-trafikk (visit friends & relatives) i tankene, i tillegg til nordmenn som ønsker å feriere i disse strøkene.

Back