![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris. Nå snart ut døren og opp tilstoppet av byen. Interne og eksterne møter før det blir en middag der oppe i kveld. Til lykke med dagen alle dansker og venner av Danmark:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Solen skinner men det blåser friskt så havet er ikke flatt. Semi-snuing av døgnet. Passer bra med litt jet-lag fra PTY turen og rett om bord på nattevakt. Får nok sove godt seinere i dag. Ser litt på reiser på kommende fri. Lite bonusbilletter å finne, noe som er forståelig nå som skolenes sommerferie begynner. Blir nok å være hjemme i sommer og ta en kort tur på sparket om prisene tillater det. Snart god helg, igjen. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Snart klar for avreise med minstemannen til skolen. Invitert på sommerfest med kommende arbeidsgiver i dag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra helseekspressen som skal ta med fra Kongsberg til Drammen. Gode seter og liggeplasser for de som trenger det. God service er det også med to CA og to passasjerer. BOB har de også, men lite aktuelt å bruke det siden jeg må faste. Kommmer kanskje noen flere på i Hokksund.
Dagens inngrep går forhåpentligvis greit. Det er ikke noe store greier og gjøres i lokalbedøvelse, men jeg må nok bli over til i morgen ser det ut til.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjeeesp fra Knausen. Støl i lattermusklene og leverern. I dag; copy/paste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
|
![]() ![]() God ettermiddag fra ZRH. Nøye meg med en liten Feldschlösschen og litt Sveitsisk matkultur ![]() Igjen kaos for massene gjennom slusene på OSL. De som var åpne riktignok. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da var dagens operasjon gjennomført. Virker som det gikk fint. Legene som gjorde dette var i allefall fornøyd. Jeg ble overført til Kongsberg sykehus i ettermiddag og blir her i alle fall til i morgen. Jeg har ikke vært så ofte på Drammen sykehus, men de gangene jeg har vært der har jeg vært fornøyd med behandlingen og oppfølgingen. Denne gangen var det imidlertid rot og surr fra ende til annen. Eneste som fungerte var operasjonen. Dette er en avdeling jeg ikke har vært på før.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tipp topp torsdag:-) | EB | Flyforum | 6 | 13-06-2024 15:14 |
Tipp topp torsdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 18-04-2024 12:32 |
Tipp topp torsdag:-) | EB | Flyforum | 15 | 31-08-2023 23:25 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 13 | 28-06-2018 18:03 |
Tipp topp torsdag:-) | EB | Flyforum | 23 | 03-11-2017 07:34 |