![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God mandag fra 1395. Ble besluttet å gå for ikke-kontor i dag. Sluttet eller pause fra regnet er det også. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra terrassen hvor jeg valgte å ta frokosten i dag. Fin joggetur på stranden og nå klar for ny dag med mange morsomme greske redere. I dag kommer min greske vann og tidligere nabo fr Dubai opp en tur så da regner jeg med det blir sjøslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra Kristiansund. Startet på kopp 1 av kaffe.
Lite grekere eller flyging her, men gyros hadde jo vært godt til middag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra toppen av byen som bader i sol fra blå himmel:-) Morsom helg med panikkalderbilen - egentlig den beste alderen - #alterlov Kjør på - tre-dagers uke er ekstra best!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God, regnfull morgen fra Haugesund.
Sørøstover i morgen, satser på at Sas er i rute så en rekker Condors 757 videre ned til Antalya. Deretter landeveien noen timer vestover, til favorittstedet som har en nydelig tyrkisk/gresk vibe, bare et steinkast unna nærmeste greske øy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo, tross av at psyken har fått seg en real knekk så har jeg iallefall vært ute en kort treningsøkt. Får prøve å fokusere tankene på noe positivt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Travel dag siden ferien begynner onsdag morgen. Mye som skal ferdigstilles før jeg kan skeie ut i morgen med god samvittighet. Har bestilt måltid allerede på SK925. SAS sendte melding via appen at dette var miljøvennlig og skulle redusere matsvinn! Vel vi får tro det. Ha en god dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Formen litt bedre i dag, men fortsatt hjemmekontor med rennende øyne og nese. Satser på litt bortekontorcring igjen i morgen.
Vil ikke si jeg har gjort ekstra mest greier i dag, men det mest kritiske er nå ordnet. Gud velsigne remedier på resept. Ha en superduper mandag!
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau ... Årntli' helligdag her borte. Selv Costco holder stengt.
Men viktig å respektere dagen, selv om unnaslunteren i det hvite hus bare har forakt for den, noe han godt demonstrerte på lørdag ... Været er imidlertid dårlig, men det stopper ikke råkjørerne på lake'n ... Tror jeg styrer unna i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag | Hypern | Flyforum | 8 | 12-07-2021 18:18 |
God mandag | Chriscross | Flyforum | 7 | 23-01-2017 10:10 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag! | eirikma | Flyforum | 12 | 10-09-2012 19:40 |