![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Ferdig med kaffekopp nr 2 og nå klar for en tur opp til toppen av byen. Med siste møte ferdig i 18:30 tiden så blir det vel ikke akkurat kommunal sommertid over arbeidsdagen. Satser på at det snart kommer regn…det trengs. Kjør på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Flygbussarna mot Arlanda. Stockholm hadde endelig noen varme dager, men nå er det slutt for denne gang.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Glyfada. Ble en meget aktiv dag i går med fire møter med herlige greske redere. Mye latter men også litt butikk selvfølgelig samt en utrolig lunsj nord i Athen. Kvelden ble 19.600 skritt langs sjøen og en nydelig middag i solnedgang så man sloknet bra når man endelig kom "hjem". Bare 10 dager igjen nå..
Dagen i dag blir 100% copy/paste. Last edited by SudCaravelle; 21-05-2025 at 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Gårsdagens sommer er byttet ut med énsifret på gradestokken og nordavind fra alle kanter, og kaldere skal det bli de neste dagene. Da ble det jaggu frem med langbukser igjen...
Nå venter man på at eldstemann skal snorke seg ferdig så man kan traske til barnehagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goo’morgen på denne grå og overskyede onsdag. Klokken hsr nu passeret jumbojet, og dagens gøremål ska gøres. Kaffen er på vej igennem kaffemaskinen, også med ønsket om en dejlig dag til alle :-)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Ja, var småfrisk å sykle til jobb i dag. Ble brått slutt på sommeren. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Eller det var egentlig ikke noe god morning siden ferden strasks går til tannlegen *grøss og gru*. Det er 3 tenner som må fikses litt på. Blir ekstra utsatt for hull og slikt med all immundemende medisin som jeg må ta. Dette hadde ikke blitt billig men som alltid havner regningen hos Helfo.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Har hjemmekontorert litt og nå er det tid for å komme seg inn til bortekontoret.
Ikke de helt store og spennende tingene på agendaen i dag. Ha en super onsdag!
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn/formiddag fra KSU. Her er det en flytur i morgen til Bergen for noen greier med retur på Fredagen.
Tenkte jeg skulle ovveraske meg selv med å ta toget fra Bergen til Oslo (OSL) på fredagen å reise hjem derifra. Men det er, for meg, jævlig komplisert å kjøpe den togbilletten jeg vil ha. Jeg vil 1. Ta natttoget og ha egen sovekupe, eller 2. reise med sånn PlussNatt. Men det klarer jeg ikke å få til, så det blir vel dash i retur denne gangen også. Og når man snakker Dash, så blir det vel mindre av det etter 15. oktober 2025. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Om du prøver å bestille Bergen - OSL i ett strekk, så prøv heller Bergen - Oslo S, velg fult fleksible billetter og velg 2 sengs kupé. Oslo S - OSL fikser du problemfritt rett før den avgangen du ønsker å ta ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Sandnes. Det blåser godt fra nord her og. Kunne tenke meg litt mindre vind og heller skyer og regn. Det trengs. Startet dagen med et besøk i barnehagen rett oppi høgget her. Kjekt for små og store og hilse på og sjekke ut fasilitetene der minien starter opp i august. Det ser veldig bra ut. Kjekke folk og mye boltreplass både ute og inne.
Litt avslapning nå mens mini sover. Så skal det nok lekes en del etterpå vil jeg tro. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Se setekartet (vedlagt), der er det to i bredden. Men på bildene ser det ut som bare ett? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det der er vanlige seter. PlussNatt skal de sånn ut: ![]() Det er førstkommende fredag? For da ser vogn 1 sånn ut når jeg søker, men det står vogn 1 på ditt bilde også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Da er det nok ikke pluss seter tilgjengelig på avgangen og det er kupé eller vanlige seter som alternativene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Jau hau hau ... Bråvåknet ved tretiden av at Thor var på rocker'n .... Han må ha drukket mye i tillegg, for det plasket heftig der ute ...
Så nå er MOW trøtt. Litt småting som må ordnes rundt i huset i dag, ellers lite på progammet. Kanskje jeg får tid til å være litt pensjonist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Santiago. Straks en løpetur i høstlufta. Friskt ute, men vi skal over 20-tallet i dag også. Liker chilensk høst bedre enn den norske. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Wien
Grei flight med Austrian, nesten fullt fly. Vi hadde bestilt 5D og 5F (jeg er senator), og vårt midtsete forble ledig Litt surr med å finne bestilt leilighet, men fikk til slutt de nødvendige opplysninger så vi fant stedet og rommet
![]() |
#18 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|