![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen som har noe erfaring med SAS og smartdelay? (Hvor man får lounge/penger om flyet er forsinket).
Skal reise med SK336 til Trondheim nå på morgenen. Teknisk feil på flyet så har vært utsatt flere ganger, nå senest til 10:10, dvs 1 time forsinket som er grensen for smartdelay. Ingen kupong dukker opp, så sjekker flightstats som de tilsynelatende bruker. Der vises flyet som i rute fremdeles. I SAS appen og i flighty er forsinkelsen oppdatert. Er SAS alltid like dårlig til å oppdatere rundt omkring? Foretrekker å fly SAS men om de ikke rapporterer inn er det ikke noe poeng å bruke tid på å legge inn flyvinger i smartdelay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har ikke svar på spørsmålet ditt, men merkelig med teknisk på SE-ROT mtp at den kom fra 3 ukers spa i TLL for bare en uke siden. Lykke til mister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for det! De har satt opp erstatningsfly nå, som visstnok har samme feil.
Hvis jeg hørte han bak skranken riktig har de aldri sett det før. Skal etter planen hjem kl 15:55, så spent på hvor dårlig tid jeg får i Trondheim. Dessverre var dette turen der jeg valgte å spare jobben penger og booke i go, så ingen gratis ombooking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Der kom loungekupongen, 1t10min etter opprinnelig avgangstid, og 5 minutter før boarding.
Men kupongen er gyldig til midten av august. Det var ganske raust. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
SAS med felles kommersiell enhet - ledet av ny norsk SAS-direktør | FlightDeck | Flyforum | 11 | 15-02-2010 23:29 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |