![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det kommer an på bookingklassen din. Hvis du har en av de som heter Plus Full Flex så bookes de i C,D,J,Z og gir business lounge adgang innen Star alliance. Disse billettene koster en liten formue.
Vanlig Plus gir ikke adang til Brussels loungen, da SAS har sin egen lounge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for svar. Jeg har kjøpt oppgradering igjennom Optiontown, så da går jeg utifra at jeg har "vanlig" plus. Da blir det SAS loungen på meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Newcomer
|
![]()
Hvis man flyr med SAS (og ikke har gullkort+) så kan man betale seg inn på the loft (brussel airlines sin) for 25 euro. Synes det er en ganske fin lounch så skal man være et par timer på flyplsasen er det verdt pengene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Til info så kom jeg inn i begge loungene med SAS Plus billett oppgradert igjennom Optiontown
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har tre timer på BRU neste uke, og må si at The Loft ser innbydende ut - spesielt ølutvalget. Pleier denne å være smekkfull mellom ca. 9 og 12 om formiddagen, eller burde det være greit å finne seg en plass?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Du finner deg en plass da ja. The Loft anbefales! Leffe mørk og lys, Stella Artois og en belgisk til. OK mat også. Masse strøm og helt ok Internett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sitter og ser på billetter til neste uke, og Brussels Airlines frister med gunstige tider og priser.
Hvordan er transfer i BRU for tiden? Er det gjennomførbart, eller skal man heller være kjedelig og gå for BA?
![]() |
![]() |
#49 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva spør du egentlig om? Her mangler det mye...
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Flyplassen fungerer helt normalt den nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
De kan aldri ha vært på BRU etter terroren. Jeg har vært der mange ganger de siste to årene, og selv om det ikke lenger ser ut som en konsentrasjonsleir er det ikke langt unna. Toget til byen går muligens tregere enn Airport Express train fra Belorusskaya til Domodevoa og du kan ikke gå ut og inn av avgangsterminalen med håndbagasje lenger. For å finne bilutleien på må rote rundt i kjørebanen på et parkeringshus uten skilting og og og... Det jeg prøver å si var at den kommunikasjonskonsulenten som mente at dette var et argument de skulle bruke i pressemeldingen burde klypes med en ørliten nesehårfjerner der det kniper som mest. ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Lufthavnen har vel begrænset indflydelse på toget til Brussels MIDI. Det er jo ikke dem der driver det. Togtrafikken i Belgien er generelt som den var i Danmark i 1980'erne. Gammelt materiel med masser af forsinkelser. Oven i det så har de ofte strejker - men igen er det vel ikke lufthavnens ansvar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Upcoming flights: APR WAW-MUC LH 319, MUC-ARN LH 320, ARN-VIE OS 321, VIE-WAW OS E95 Last edited by jb1; 01-09-2017 at 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ok, så er man uenig med meg. Det er ok.
Jeg beskrev mine siste reiser dit. Har så klart ikke hatt like mange som dere. Sist var helt tilbake i Mai. Men jeg synes det er blitt så kronglete at jeg heller flyr til AMS og tar toget. På innsiden av departure er dog terminalen fin og security er ok. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De første ukene etter åpning av Connector var den nye sikkerhetskontrollen super. Nå er den veldig variabel, synes jeg. Teknologien er flott, men bemanningen er ikke så sprek. Jeg kjenner at sikkerhetskontrollen på BRU ofte gir meg høyt blodtrykk, fordi de har alle muligheter men ofte leverer middelmådig likevel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
For å bringe opp en gammel tråd, hvordan er transfer her nå om dagen?
Jeg har 4,5 time her på morgenen en Torsdag i sommer mellom fly fra Oslo og fly videre til Malaga. Alternativene mine er å booke meg inn i en lounge, som jeg ser ikke er så ugreit priset til snaue 300kr, eller å bruke 180kr på togbilletter t/r for å komme meg inn til byen for å ta en kaffe, prøve ekte belgisk vaffel og kanskje plukke opp litt sjokolade til lavere priser enn på flyplassen. Bagasjen blir nok sjekket inn hele veien til Spania, hvor lang tid bør jeg regne fra Osloflyet lander til jeg realistisk sett kan være på togstasjonen med litt rask gange? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
15 min fra gate midt på pir til perrong med barn. Tog går vel hvert 20 min?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noen butikker på BRU som selger flymodeller eller aviation stash? Kunne tenkt meg noe Brussels Airlines opplegg, gjerne en kaffekopp eller modell
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da skal det bygges både trikk og sykkelvei ut til flyplassen.
https://www.aviation24.be/airports/b...link-end-2025/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brussel Airlines med Brussel-Montreal, overlater Toronto til Air Canada | Someone | Flyforum | 0 | 04-09-2019 13:29 |
TRF Torp - Brussel | barteki | Spotteralerts | 1 | 15-09-2014 17:06 |
Brussel v/s Rotterdam | jameson82 | Reiseforum | 8 | 10-05-2012 23:44 |
Transfertid i Brussel. | Hagen | Reiseforum | 3 | 24-09-2010 16:32 |
Brussel | valen | Reiseforum | 11 | 08-04-2007 22:18 |