![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den blå stuen på Ris. Kaffe og forum før turen går til toppen av byen. Skal spise sammen med noen tidligere utenlandske OL-utøvere i kveld - sporty start på uken ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Fbu. Joggetur unnagjort så nå skal det tøyes og tas push-ups før kontorering starter. Blir nok litt jobb i kveld også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God mandag fra Athen. Ble en flott gåtur i nabolaget i går med en ganske romantisk middag med utsikt mot Acropolis - hadde selvfølgelig blitt enda mer romantisk med FruSud
![]() Nå ned og se hva Marriott tilbyr av treningsrom, frokost med en i kollega og så møte-maraton med noen herlige greske redere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Siden hun jeg pleier dele seng med har bursdag, så er barnevakt påkaldt og bord ute booket i kveld. Blir å teste Cru, før de snart flytter til ny lokasjon. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra OSL. Venter på at SK4082 skal komme seg av gårde. Er visst et defekt intercom håndsett som må byttes. Håper det er en enkel prosess. Nå kom det hver fall et par teknikere inn her. Ellers er alt klart her bak ser det ut til. :-)
Famous last words. Flybytte. Last edited by Twin Otter; 10-03-2025 at 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Mornings fra akkurat innenfor ring 2. Inter leverte en minnerik kamp på lørdag, mens SAS og Easyjet leverte som de skulle på lørdag og søndag.
![]() Det ble vel også siste avgang fra MXP på en stund siden Easyjet flytter OSL-ruten over til LIN som jo er vesentlig bedre når man er i Milano. Godt det bare er 3 uker til neste kamp ![]() Last edited by OttoL; 10-03-2025 at 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Eldstemann er i barnehagen og minstemann trenger snart en hvil. Må vel snekre sammen noe middag i dag og kanskje vaske litt dass...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tåkemorgen fra kontoret på Forus. Ei tjukk tåke la seg over Klepp i går, og tåka er fremdeles tykk nok til at jeg bare ser 2 bygg bortover veien fra kontoret. METAR fra Sola sier 250 meter sikt, noe som ser ut til å stemme bra med hva jeg ser ut kontorvinduet bare noen få kilometer fra flyplassen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Linje 1 mot Gaustad. Ny uke truer, og mandagen starter med litt møter. Så blir det vel litt trim og slikt i ettermiddag.
Ha en best mandag!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Skåne, inne i siste av fire uker i prosjekt før hjemreise. Følger intenst med på budrunde på en leilighet madammen og opphavet har gått god for mens jeg er borte, så får man se om man bruker masse penger på noe man ikke har sett rundt lunsj...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da det ble sen hjemkomst i natt sov en til 08:30 og har hatt en deilig og lat start på dagen. Ute er det tåkete, så deilig å fyre opp i ovnen og kose seg inne med kaffe, YouTube og fyr i ovnen
![]() Nyt mandagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Merkbart mørkere enn det var for et par dager siden, og skyer og småregn hjelper heller ikke. Kunne godt ventet litt med denna sommertiden ….
On the bright side, så slipper jeg å jobbe i dag. Straks ut med pelsdotten med diverse musikk fra Stiff Records på ørene .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Tåka har lettet her på sørlandskysten også nå. Men jeg føler meg fortsatt tåkete i toppen. Formen ikke helt på topp. Så tror jeg skal sove lunsj nå....
Ha en bedre mandag enn meg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Chile. Naboer på lunsj i går ble til en helaften og det kjennes i toppen. Får reparere med en joggetur om litt. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Ja! Endelig mandag!!
![]() Jeg håper det er god plass på flyet til LAX, for jeg har sete 31J. Den tidlige sommertiden i USA, er det pluss eller minus for meg når jeg reiser (for Norge har ikke endret til sommertid enda). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God tirsdag fra Color Magic på vei heimmat. Leverer som vanlig disse minicruisene. Reiser nå på billigste lugarkategori, mest fordi reisen kom som julegave fra Color Line etter å ha reist 3 ganger eller mer de siste 2 årene. Liker egentlig å ha havutsikt men fungerer greit det her altså. Gjorde ikke så mye spennende i Kiel annet enn å titte i noen butikker og handle noe. Interessant at De Grønne ble størst i Kiel, men så er vel Schleswig-Holstein som regel tiltet litt til venstre politisk sett. Hamburg er jo fortsatt rimelig rød by feks (joda klar over at Hamburg ikke er en del av Schleswig-Holstein delstat). Er vel gjerne litt mer nordiske i lynnet i nord tenker jeg. Ellers er vel den nye regjeringen i Tyskland en rimelig klar og kjedelig storkoalisjon, men samtidig trenger man vel ikke å gjøre det mer spennende med AfD eller lignende. Det er jo ganske spesielt at i tysk politisk kultur kan man ikke ha mindretallsregjeringer, men gitt historikken så kan man også forstå hvorfor man foretrekker flertallsregjeringer i landet. Dessuten kan man jo trekke en linje på DDR grensa og se hvor AfD ble størst (utenom Berlin). En ting er jo Trump, men AfD er jo om mulig enda mer ekstremt enn det igjen. Last edited by Hypern; 11-03-2025 at 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |