![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Her er flokken kommet hjem og man får lov til å stå opp før EB igjen tydeligvis. Nå er riktignok kl 0630 helt akseptabel tid å starte dagen med minstemann på.
Noen julegaver må pakkes inn da de overleveres i morgen, men ellers begrenset med planer |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Ullevål. Jeg startet nok også dagen før Eb med oppstandelse rundt 0530. Satser på en rolig helg og ut fra pasientlista så kan man anta det. Men man vet aldri hva dagen helt bringer uansett. Ha en fin dag
Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings, punkt en på programmet blir å skaffe ny mobil med alt styr det innebærer, da den tydeligvis ble stjålet i går. Så dukker både de gamle og svigerfar opp på middag etterhvert. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg kan fortsatt kunsten å leke tenåring…sov til 7:30 er det jo nesten kommunale takter over. Her har måkebilen kjørt og brøytekanten skal forsereres slik at de første julegavene kan kjøpes inn. Nyt lørdagen du også - tenåring eller ei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra Hytta. Her har dagens første helikopter passert over på vei ut til henholdsvis Kristin & Transocean Spitsbergen. Og for få minutter siden passerte den som skulle ut til Deepsea Atlantic.
Planer for dagen er vel noe flislegging og kanskje starte grunnarbeid for en modelljernbane i kjelleren. Vi får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra A350n.. Lander om 25 minutter og ser frem til 30 grader nå. Greit på rad 37, men blir nok ikke mer longhaul bak i bussen etter dette (godkjent av medbrakt CFO)
Middag på Sirimahannop om et par timer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn fra Lommedalen. Her oppfører vi oss som tenåringer, spretter ikke akkurat opp når vekkerklokken ringer kl 09.00.... Det er jo ferie tross alt. Skyffelen vi bruker til snemåking har fått ødelagt kanten forrerst, så må se om det er mulig å redde den. For å komme til verktøyet må jeg måke meg frem til garasjen. Det kom ca 10 cm sne i løpet av kvelden og natten, som må fjernes. "Dessverre" litt for lite til å bruke snefreseren. Vi skal handle det siste til ribbe-middagen på Julaften og til 2.dag da vi skal servere ovnsbakt ørret. Får jeg ikke fikset sneskyffelen blir det å kjøpe ny. Det er bare en type skyffel som er bra nok, Fiskars sin, helt i metall med ekstra avstivninger koster bare 1350kr.
Kvelden blir nok brukt til å trimme booking fingeren. Fikk booket 3 hotell i går. Til vårt 18,5 timers opphold i BKK skal vi bo på Grand BS, rett ved flyplassen. Fikk også booket flybilletter med et selskap som ikke akkurat benyttes mest flittig av forumets medlemmer. Myanmar National Airlines skal testes på RGN-BKK. Blir det XY-ALV, en tidligere Garuda maskin fra 2009, de overtok i 2022, eller XY-ALB en maskin de fikk ny i 2015, vi skal fly med tro?, begge B738 maskiner. Bookingen ble kansellert/stoppet eller prisene gikk til himmels, under bookingen, 4 ganger. Tok 2 timers pause og da var prisene økt fra 1000, til 1260kr, men da fikk jeg bestilt. Planen er å teste Myanmar International Airlines til RGN, muligens fra SGN. I dette øyeblikk, kl 10.20 snur solen, så da ser vi mot lysere tider. Så da får jeg ønske alle en opplyst dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hællæh fra Gropa. Her er det kaffe og forum på senga. Juletreet ble pyntet i går og jeg lurer på om jeg skal salte ribba i dag eller i morgen.
Skal uansett få handlet resten av tilbehøret og gleder meg til å skulle lage min første selv. Sist var det Storsmurfen som laget, men i år er det jeg som er "von Ribbentrop". Ooooh, og så skal det bookes litt reiser så man sparer litt skatt på dette året også. Har booket en del elegante greier allerede, men sliter med Montreal i mars. Vil ikke ha connection i USA. - AF er greit bortover men tilbake er det enten 2-2-2 seating på KL A330 eller laaaang layover på CDG. - BA flyr jo knapt til Oslo lenger, så det er giga layovers og kjipe tider. Finnair flyr ikke dit. - Finner SK men med connection på EWR og kun via Expedia - Star Alliance ser foreløpig greiest ut med SN og Air Canada bortover og så Austrian hjemover. Dog med kun 1t connection på vei bort og jævla tidlig arrival på YUL. Er åpen for litt risky bookinger men vet ikke helt hvor jeg skal starte. Ha en best lørdag etc
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 21-12-2024 at 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God formiddag fra Stavanger
![]() Her noteres det T-8 og selv om det bare er 9 dager siden jeg kom tilbake hit, så føles det at det er på høy tid å reise tilbake til varmen og denne gang går turen med bolaget, fremme i bussen så en gleder seg litt til det ![]() Fri lørdagen nytes i sofaen mens hvite strender og asurblått hav ruller på tv’n, så null julestress her. Innkjøp av julegaver var jeg ferdig med i oktober, men den siste ble pakket inn i går. Så senere skal en ut å levere siste rest med julegaver. Ha en fin fin lørdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God lørdag fra det Sørlandske!
Ungene ble sendt av gårde med mora for ei ukes jul hos henne, så her er det fredelig i huset. Planen står på rydding og handling og deretter en øl eller 7. Hva annet kan man gjøre lizzom? God jul, lizzom.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hu og hei. Kaldt og klart ute, så fint å sitte her inne og se Villa-City.
Stort sett klar for julen. Amazon har levert bra så langt. Ingen kassettrack på bensinstasjonene her, så backup er begrenset. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ahhh.. Endelig hjemme på hotellet etter en fantastisk middag på en sjappe som ligger på fjerdeplass på Tripadvisoren. Mor og far koser vettet av seg og barna føler de er i en eneste land TikTok-reklame. Allerede to hårreisende turer på trehjuls-tuktuk er også i mål.. For en by. Prøvde å telle opp hvor mange ganger man har vært her siden 97 men datt av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Kan ikke du fly direkte til Toronto å så kjører du bil til Montreal. Da slipper du å bytte fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag! | Twin Otter | Flyforum | 4 | 14-09-2019 13:56 |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Edricson | Flyforum | 11 | 30-07-2011 17:15 |