God Fårikålens dag fra Lommedalen. Den årlige kontrollen hos tannlegen er alt gjennomført. Null-hull. Nå skal det gjørs forbedringer på sengen bak i VW bussen. Den skal heves 4 cm så den går mer i flukt med setet foran når det er slått ned. Dette gir også ca 5 cm større høyde på lasterommet under sengen. Et par andre forbedringer skal også gjøres. Så skal skuffeseksjonen settes inn og kjøleboksen monteres på toppen, da er vi klare til campingtur til Rjukan i morgen. Blir det mer tid til overs skal jeg begynne å montere den nye bakakselen på gamle bilen til kona, en Prius. For 2 foringer x-montering skulle Toyota ha 5300kr, så rundt 6500,- hadde det kostet totalt. Nå fikk vi helt ny, med foringer for 3990,- fra T.Hansen. Den de hadde som korrekt del lignet ikke i det heletatt, men jeg fant en som lignet til en Corrolla og den eneste T.hansen butikken som hadde en slik på lager, var Skullerud, så da hentet vi den gamle akselen på Toyota og kjørte dit, og de er helt identiske. Takk T.hansen for elendig service. Dagen avslutes hos mine foreldre, med fårikål lag og 2 xbursdag, fadern i går og modern til søndag. Nå skal det bookes et hotell rom for neste uke så ut og jobbe.
Ha en fantastisk dag, med eller uten fårikål (men den er best med)