![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er mandagen omtrent over. Oppholdet her i Nordvest går mot slutten, men først skal jeg ha den tradisjonsrike Boeing-dagen. Så i morgen tidlig bærer det ned til Everett med mot i brystet, vett i pannen og ledige gigabytes på minnekortet.
Så får vi bare håpe at det er litt aktivitet der nede …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra høst-knaus. Bare å komme seg inn i shipping-bunaden og deretter ned på kontoret. I dag er det mye planlegging og booking på programmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Best morgen fra toppen av Oslo. Klar for ny dag og nye oppgaver som skal løses - men først kaffe foran peisen med en kollega. Njuta:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra OSL. Tidlig på’n i dag, dagstur til Ørsta/Volda med en liten grønn en. Rundstykke og kaffe fortært, så man begynner å våkne… Ha en fin tirsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Nok en gang er vi klare lenge før tidem, så kan surre rundt hjemme mens vi venter på riktig tidspunkt å komme oss ut av huset. Podcasting i kveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bacolod (BCD)
Havnet her i går kveld etter en luftetur på flyplassen i Cebu. Uten mål, mening eller billett. Så på avgangstavlen og kjøpte billett til første aktuelle avgang som ble her. Fikk booket hotellet mens vi ventet på boarding. Så nå de det frokost/lunsj i et jafs og hva mer som skjer vites ikke. Nattklubben åpner kl 20, ikke umulig at vi er klar da ![]() ![]() Sånn går nå dagene FQTV
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Morgon från Madrid,
En cortado eller två senare och jag är klar för en dag med möten med lokala kollegor. Ikväll blir det väl någon form av social aktivitet igen… |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Morgenmøter er ferdig her i prosjektet , videre blir besøk hos en av våre leverandører her i distriktet i løpet av dagen. I ettermiddag/kveld møter i Flymuseet. Senere på kveldingen må jeg ut og trekke krabbeteiner. Påfyll av sjømat er viktig. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra trikk 17 i Oslo. Denne skal ta meg til Riksen for noen dagers opphold på ferieresidensen min. Jeg blir der i allefall til torsdag, antagelig litt lenger. I dag blir det er rolig dag med litt prøvetaking og skravling med gamle kjente. I morgen blir det PTBD inngrep for å prøve å bedre galledrenasjen. I motsetning til hotellene er det ikke noe problem med tidlig innsjekk eller noe slikt.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Lommedalen.
Hvor blir det av styrtregnet de har lovet oss? Natt til i går sov jeg på City Living i Trondheim, der sov jeg som en sten, før jeg stod opp, kjøpte et par baguetter på Kiwi og kjørte til Oslo. Metrologene hadde lovet styrtregn, men store deler av turen, helt til Atna, var det tørr vegbane, og vindusviskerne gikk aldri noe raskere en på innterval. Etter som det er oppholdsvær, skal jeg begynne å skru på gamlebilen til kona, foringene i bakhjuls opphenget må byttes og begge fjærene er knekt. Når regnet kommer på ettermiddagen, skal det ryddes i matboden og dagens middag blir Fårikål, som jeg kokte i gar kveld. Hotell oppholdet i Trondheim var den 30efte natten med Hotels.com i år, så nå må jeg få ordnet opp i de 3 nettene i Bangkok i februar, som ikke er registrert, så skal jeg oppnå gullstatus. Greit å ha det i orden før jeg om 3-4 uker begynner å booke afrika ferien i januar. Ønsker alle en tørr og skinnende dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hei fra Sandefjord! Er på jobb, men burde vært mer å gjøre. Fint, men litt kjølig i dag så langt. I kveld blir det 2 timer tennis og det ser jeg frem til. Kanskje plenen skulle fått en omgang i ettermiddag. Vi får se hvordan det blir. Kan ikke jobbe for mye heller så kroppen får sjokk eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret i Santiago. Straks møte med Parkveien i nord. Ut på middag med lokale i kveld. Det ryktes om fransk bistromat. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Everett. Her er det dødt og stille, men som alltid er det en og annen overraskelse...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Fra kommende mandag går det ingen trikk til Rikshospitalet på grunn av sykehusets utvidelse og behov for arealet hvor trikken stopper i dag De kommende 4 månedene blir det buss for trikk mellom John Colletts plass og Rikshospitalet, etter det blir nytt endestopp ved Gaustadalléen en 5 års tid før trikken kommer tilbake helt opp igjen... Hvis toget ditt stopper på Skøyen og passer med busslinje 40 vil nok det være det greieste alternativ - ellers blir det vel T-banen
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
For øvrig mange gamle kjente her i dag, så det har vært mye å skravle om.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Best tirsdag:-) | EB | Flyforum | 15 | 04-07-2023 17:29 |
Tralla la det er mandag | LN-MOW | Flyforum | 16 | 02-05-2022 14:07 |
Tirsdag:-) | EB | Flyforum | 14 | 17-04-2018 21:04 |
Herlig lørdag i tralla-la-la land | Bergern | Flyforum | 20 | 25-02-2018 16:45 |
It's tirsdag.... | BSSW | Flyforum | 14 | 27-10-2015 20:43 |