Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-09-2024, 04:42   #1
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

SkyTeam Happy Måndag

God Morgon från Landvetter,

Amsterdam och sen vidare till Madrid står på programmet idag. Blir några dagar med tapas och möten. Ser ut som KLM har belönat mig med en liten uppgradering också, så där var frukosten ordnad.

Ha en flott start på veckan!
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 06:17   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: Happy Måndag

Fin mandag fra Ris. Kaffe og forum før Luigi tar meg videre opp i Åsen. Enn så lenge oppholdsvær…men det skal visst nok vannes ganske kraftig i løpet av dagen. En treningsøkt skal vi vel også få plass til etter jobb. Nyt ny uke!
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 06:37   #3
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Guten morgen fra skogen. Første dag på det faktiske kontoret hvor man skal hilse på kollegaer og få data osv til å fungere. Konfirmasjonen ble en innertier og alltid godt å samle familiene og man er jo litt lettet når det er over.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 08:03   #4
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra RX11. Fungerer faktisk å jobbe fra toget på tross av at man er tvunget til sånn teit Citrix-sak og alltid på nett, så det er jo positivt. Et levende oppegående menneske igjen etter uvanlig kraftig sykdom på meg, men det betyr jo også at man må jobbe igjen. En hel uke.
Nuvel, barnevakt i kveld slik at både mor og far kan dra å plaske med minstemann i kjelleren på sykehuset

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 08:06   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra kontoret. Hittil har jeg bare kommet til den delen som innebærer espresso. Ellers venter man bare på regnet. Ha en fin dag.
Old 09-09-2024, 08:11   #6
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Det har regnet skikkelig her i natt og sannelig kom Tor med Hammeren forbi også. Nå er det straks en snartur til sykehuset for å ordne noe småting. I kveld går ferden til Ullevaal for å se Norge Østerrike før det tirsdag blir innleggelse på Riksen. Jeg sendte et lite krav til sånn gruppelivsforsikring vi har på jobb i går. De ba om oversikt over legebesøk. Hahaha. Jeg har over 900 dokumenter i Helse Norge. De tror visst de er morsomme. Jeg sendte et par stykker og skrev et notat ved siden av som jeg la ved.
Old 09-09-2024, 09:11   #7
livinspeed
ScanFlyer Blue

God morgen fra en DY-maskin straks på vei til Stavanger. Back to back prosjektuker for tiden som medfører mye reising, men det fyller i alle fall opp Strawberry-kontoen. Så gjenstår det å se om man finner noe å gjøre i Sandnes frem til fredag og unngår styrtregn.

Ha en fin en.
livinspeed is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 09:19   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra HEL. Nettopp landet med AY20. Hællandussen, det er best med disse AY 350'ene altså.

Kjapt hopp til så er jeg hjemme hos "Hu derre der". Elefanten furter litt over at vi ikke har Target hjemme, men samtidig er han helt brun i ansiktet av Fazer sjokoladene ombord.

#mixedemotions #flyfinnair #liveattarget

Ha en best mandag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 09:25   #9
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Forus. Noe trøtt etter en aktiv helg med familieselskap med tilhørende forberedelser og opprydning. Men alt i alt en veldig kjekk søndag. Ble noget sent i går aften pga. et ganske heftig lysshow på himmelen. Men vi slapp unna lynnedslag på nært hold. De travle tidene på jobb fortsetter og jenta på syv måneder holder det gående. Så det blir nok en stund til jeg kan "sove lenge". Får vel helle legge inn en middagshvil her og der. Ha en fin dag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 10:55   #10
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Her er man igang på Gjemmekontoret etter en elendig natts søvn. Full dag og møte i ettermiddag byr ikke på noen ettermiddagslur, dessverre. Så sover man forhåpentligvis bedre til natta.

Jaja. Det er bare å brette opp ermene....

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 10:58   #11
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God mandag fra Rondane. Her er det drittvær og verre skal det bli. Rolige dager nå før siste åpningshelg men det er alltid et eller annet vaskeprosjekt på gang. I går fikk jeg påpakk for å vaske over bordene med universalspray men det var kun grønnsåpe som gjaldt. Hvem vasker over bord med det? En gang må være den første. Alle serveringssteder jeg har vært borti bruker gjerne spray på vanlige bord. Ha en fin dag med eller uten grønnsåpe.

Sent fra min SM-A326B via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 13:47   #12
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God mandag fra Chile. Kaffe i koppen og ukens første Teams-møte er allerede unnagjort. Friskt ute, men solen skinner og temperaturen skal bikke 20 i ettermiddag. Satser på en løpetur da.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 13:54   #13
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Forus II,

Ny uke i prosjektet med god energi etter en flott helg på sjøen og vest i skjærgården av Tananger.
I ettermiddag oppfølging med nybygget på Flymuseet der foajen delen også er snart ferdig.
Ha en fin dag
OJB is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 16:03   #14
Polaris
Free Luigi

Lais fra EU,
nedtelling til jobbstart er begynt, føles rart. Eldstebarnet ville ikke i bhg og det var jeg skikkelig glad for… Vi laget pannekaker og koset oss, fått bestilt nye sykkelstørrelser på leiesyklene, og vært på sykkeltur.
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 19:49   #15
HMWK
ScanFlyer Molded

HMWK's Avatar

God kveld! Sola skimtes borti horisonten og været er mye bedre enn tidligere i dag. Skyene glir stille forbi. Jobb er unnagjort for lengst. Roligere tider i bransjen, men dagene på jobb virker lenger. Det er nesten kjedelig å ikke gjøre noe.

Ungene har vært på trening og jeg har tatt en runde med støvsugeren. Konemor kom hjem i går fra jentetur og kommenterte det. Hun la ikke merke til det andre jeg gjorde. Sånn går dagene!
HMWK is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 21:39   #16
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Quote:
Originally Posted by HMWK View Post

Konemor kom hjem i går fra jentetur og kommenterte det. Hun la ikke merke til det andre jeg gjorde. Sånn går dagene!
Hahaha. Det høres kjent ut.

Pause på Ullevaal nå. Forferdelig forsvarsspill av Norge. De skal være glad de ikke ligger under. Her trengs det skjerpings til I 2. omgang.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1725910657835.jpg
Views:	106
Size:	109.3 KB
ID:	55107  
Old 09-09-2024, 22:00   #17
Tjab
Upgrade me....

God kveld fra KSU. Her er det nedtelling til neste tur. Fotball på i bakgrunnen. Leiting etter Suburban ell noe annet digert amerikansk. Drittlei Teslaen selv om det er en sånn tullerusk utgave.

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2024, 23:39   #18
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hau hau .. Her har man hatt fire grensepasseringer i dag, og alle kontrollørene reagerte på kanadisk leiebil for oss sør-karolinerne .. Skulle tro vi var de eneste som fløy inn til Vancouver.

I kveld blir det grilling. En dugelig side med laks og en stabel østers ligger klare.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules