![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Stelvio`n er pakket og klar for årets siste badetur før vi stenger landstedet for sesongen. Men først tar jeg den lille italieneren til Ikea og litt handling for opphavet - utrolig hva en liten 500 rommer. Nyt sol og følelse av sommer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Her går turen til Hønefoss, for sesongens første hockeykamp for eldstemann. Så er det bestilt pannekaker til middag, og ikke umulig det blir is også. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Fint og varmt vær her i dag. Ikke de store planene for dagen bortsett fra vi skal passe valpen til naboen. Jeg er ikke sikker på hvilken rase det er men det er noe liknende som MOW sin valp. Den er 5 måneder nå og allerede størree enn fullvoksen bjørn og større skal den bli. Den veier 43 kg nå og skal visst opp i matchvakt på over 60 kg.
![]() |
#4 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Her ble man vekket med kaffe på sengen og beskjed om at NÅ skal du ut å se på plate til å ha bak kjøkkenbenken! Så da er det bare å få i seg kaffen, slå hæla sammen og følge lydig med. Håper jeg slipper halsbånd�� |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Solsiden. Her er frokosten snart ferdig noe tidligere enn vanlig. I dag skal det pendles mellom solstolen og forberedelser for konfirmasjonen i morgen. Jeg har nesten fått til 100% outsourcing, men noe blir det jo.
Fødselsdagssturen i oktober ble booket og første vellykkede SkyTeam bonus tur blir t/r biz med Air France til Abu Dhabi hvor det spartanske Madarin Oriental Emriates Palace blir åstedet. Valgte Club fasiliteter der som faktisk er en god deal med skikkelig Vegas-pakke med limo, egen beach og mer eller mindre champis fra morgen til kveld. Reisefeber? Litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God rolig lørdags morgen fra Santiago. Kaffe i koppen og konklusjonen er at vi må kjøpe en ny kaffemaskin. Det ble deilig ceviche til lunsj i går - inntatt hos naboen Mandarin Oriental. Stort og ganske forretningspreget hotell til MO å være (opprinnelig bygget som Grand Hyatt, så ikke helt Emirates Palace), men pene fasiliteter og godt utvalg. Satser på en løpetur med utsikt til Andesfjellene om litt før det blir div. innkjøp. Sjømat på et bra sted borti gata i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Hoy hoy. Her kommer frakter etter frakter over meg i varierende høyde. Sist en UPS A300 på innflyving til Vancouver.
I dag skal det spottes hval. Mye røyk i atmosfæren .. men det gir jo flott soloppgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld! Dagen begynte med en intern kamp for guttungen kl 10. deretter har minstemann og jeg høstet epler fra epletreet i hagen. I år har det vært god avling og ikke mye insekter og kryp som har spist på de. Fått mekket sammen 2 eplekaker i langpanne og litt eplesyltetøy. Fortsatt rikelig med epler igjen. Det har egentlig blitt mest kjøkkentjeneste i dag, men nå blir det en rolig kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 19 | 28-07-2024 06:27 |
Herlig lørdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 9 | 18-05-2024 13:51 |
Glad lørdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 6 | 20-06-2020 11:58 |