![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris. Søndag og en hel del som skal fikses og ordnes…men det skal vel bli noe tid til å nyte også. Definitivt klar for en ny måned:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Solsiden. Her våkner man til; Hvaldimir er død, Durek i kongefamilien, ny jobb og SAS ute av Star Alliance.. Det blir mye å fordøye og kjenner at mimosaene bør være sterke i dag.
Nydelig dag i går med mye solseng og regner med det samme i dag. Blir vel også en liten tur i marka samt kose seg med eisbein-kokkelering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Rolig og barnefri, men espressoen er på plass. Få planer, men får vel trene litt og etterhvert kjøre hente minstemann. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag 1. september. Det blir en rolig søndag med ikke så mange gjøremål i dag. Konemor skal få med seg kampen mellom Liverpool og Man U, mens jeg tar kjøreturen til Nadderud hvor eldstemann skal spille. Ellers så skjer det ikke mye i heimen.
Wagyu var en høydare i går. Alle var fra seg av beundring av hvordan dette kjøttet kan være så smakfullt og saftig og samtidig ha den konsistensen. Anbefalingen til Vinmonopolet passet perfekt til kjøttet. 10 av 10. Er du en kjøttelsker burde du prøve! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Rolig morgenstund fra hotell Sandven i Norheimsund. Etter surværet over vidda i forgårs er nå Norge på sitt aller, aller beste. Vindstille, blå himmel og strålende sol.
Det skal også innrømmes at alle mine fordommer og lave forventninger til et lite, landsens sted ble totalt gruset i går kveld. Sant og si hadde jeg sett for meg en særdeles stille, rolig og avslappet kveld uten noe særlig liv. Det endte med hæla i taket, dansing på bordet og rusling tilbake til rommet litt etter klokken 0200..! Nuvel. Noe redusert tempo på morran i dag, vurderer et morgenbad i fjorden etter kaffe på balkongen. Og etterpå er det bare 10 mil igjen å tråkke til Bergen… |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Baggen er pakket og klar for en tur med KLM og EuroBonus i SkyTeam. Fått Elite Plus i SAS-appen men på KLM sine sider er ikke noe av Elite Plus fordelene anerkjent. Så blir spennende å se hvordan ekstra bagasje, fast track, Prioritet boarding håndteres på Flesland i ettermiddag og lounge tilgang på Schipool. Setevalg måtte jeg betale for ved online innsjekk og fikk det «generøse» tilbudet om oppgradering til biz på det lengste legget for svimlende kr 10.450. Sånn er fly verden blitt og det takkes pent Nei til det (svindel)tilbudet. Nå, litt Paracet ![]() FQTV
![]() |
#7 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God søndag fra Haugesund.
Herlig med 1.september og at høsten offisielt er i gang, selv om store av september og oktober nok tilbringes i sørligere deler av Europa, og den skikkelige høstfølelsen neppe slår inn før nærmere november. ![]() Nå er det bare å få kaffen i seg, ta et bad i fjorden samt litt hagearbeid på fridagen, sånn i god til før ManU-Liverpool. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra MLA!
På vei hjemover en tur, først med LH så over til SkyTeam SK på siste strekket. ![]() Rekker akkurat å si hei til kona før hun reiser i morra og selv skal jeg avgårde igjen onsdag morgen. Sånn går no dagan.. Dagens ball blir sett på mobil, det gledes! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Trist dag siden SAS går ut av Star
SkyTeam er lite aktuelt for meg som hovedsakelig reiser til østen og noen turer i Europa SAS blir jo fortsatt SAS, så livsvarig gull går jo greit der Fåt nyte det fine været i dag før det blir regn utover i uka igjen Tommel opp for Knut og sykkelturen!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndag fra Santiago. Solen har akkurat stått opp over Andesfjellene og det tegner til å bli en fin vårdag. Rart å våkne opp i en stor villa med kongeparet på veggen. Her sør passer SAS sin inntreden i Sky Team egentlig veldig bra. Ser frem til å teste AF nordover om et par uker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God Skyteam søndag fra Bangkok. Da var vi over i ny allianse, men med relativt slunken EB konto for min del da det aller meste er brent av på fremtidige *A bookinger.
Her har det vert bra aktivitet det meste av dagen, indretjeneste, tur i gymmen, bassengtjeneste og by litt vandring i byen. Det er pay-day for de lokale her, så en er varslet om at det blir tur til Khaosan Road senere i kveld. Ha en strålende søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja ... Star eller Sky ... Både EB og Skymiles-kontoene er like slunkne så spiller liten rolle for meg. Blir litt påfyll hos Delta på onsdag, med Westjet, men har ikke så stor effekt ..
![]() Akkurat vært ute med bikkjene og fått litt påfyll med kaffe. Hvis guttungen rører på seg, blir det kanskje en tur ned på brygga for å fiske litt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Speedbird Concorde
|
![]()
Jaggu! Da er det herved bevist at man kan sykle Oslo-Bergen på elsykkel!
Jeg tar min nytappede Hansa i hende ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Knut har nok en plan for returen uten bruk av sykkel.
![]()
![]() |
#16 |
Speedbird Concorde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Speedbird Concorde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God 1 september! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 01-09-2021 17:47 |
God morgen, siste mandag i september | Ruby | Flyforum | 17 | 02-10-2020 01:19 |
DY 968 torsdag 27.september og DY 969 søndag 30.september | 737-405 | Register- og ATC-Forum | 2 | 26-09-2012 11:42 |
God torsdag morgen...11. september! | EB | Flyforum | 36 | 12-09-2008 10:00 |
11. september | catocontrol | Flyforum | 28 | 13-09-2005 13:36 |