![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den blå stuen. Papiraviser, forum og kaffe…og snart en liten sjokoladebit så er lørdagen skikkelig i gang. Går meg vel en tur ned til sentrum om et par timer før det blir brunch her hjemme. Middag med opphavet på Kolbotn i kveld. Digger trykksverte:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Tidlig våken i natt/morges så nå er det snart tid for dagens power nap Må få unnagjort noen gavekjøp og sagt hei til deler av opphavet. Fikk pakket baggen i går på 10 min så nå er jeg klar for 3 uker ferie i varmere strøk. Eneste minus er avgang søndag og ikke i dag. Mulig det blir innom lokal puben i kveld. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Her er planen for dagen å fylle et hull i hagen med jord, så får man se hvor langt man kommer når man ikke får kjøpt stort mer enn 750kg av gangen uten å risikere smekk på (penge)pungen av UP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Målet i dag er å få gjort noen busker og hekker litt mindre omfangsrike. En arving og nabogutten skal kjøres på hockeytrening, og minstemann skal etterhvert parkeres hos sine kusiner, så vi får kommet oss ut på en middag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Helgevakta er i gang. Kaffe i koppen og godt er det. Ha en fin lørdag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen herfra. En eller annen hestejente her fra Lommedalen skal visst gifte seg i Geiranger denne helgen, noe som gjør at man verken kan høre på radio eller se på nyheter uten at saken omtales. Jeg er dritt lei Ålesund, Geiranger, Mærta og Durek. Er det ikke viktigere ting som skjer i verden? Vel, snart av gårde for å jobbe i noen timer og så håper jeg å få med meg siste omgang av at Stabæk slår Bergen stolthet, Arna-Bjørnar på Nadderud. Til middag blir det nok restemat.
Ha en fortreffelig dag, enten du jobber eller har fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Litt for tidlig fra BGO, hvor man venter på boarding på SK Link retning OSL. Junior litt for ivrig i natt og våknet flere ganger; skal vi fly nå? Bleh, egentlig god plan; han våkner vanligvis 07, bybanen 0730 og fly nå 0845. Vel, vel, blir en tyngre dag enn planlagt - hjelper å gå med shorts fra morgenen av! Blir fredagskveld neste anledning
![]() Navnefest i morgen, så hjem igjen med ‘ekte’ bolaget ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Forøvrig deilig å høre Welcome aboard Star Alliance i dag (og blir SkyTeam i morgen) - blir lenge til neste gang (4. april 2025 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Kjenner godt 2,2 mil på asfalt i går hvor det var siste dagen som pensjonist.. herregud for en dag. Nå er det snart mimosa-frokost foran peisen og så har vi varslet barna om at i dag gidder vi ikke være foreldre - to solsenger skal vendes mot solen og to flasker Bandol ligger i kjølen.
De skal få være med på mexe-aften senere hvis de ikke har stukket av før det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Rondane. Tilbake til det mest hjermedøde arbeidet ever - oppvask. Det er faktisk innmari hjernedødt at man på slutten bare blir sur og irritert over folk som må sette fra seg ting på benken.Feks folk som ikke kaster matrester i søpla eller i det minste ikke gjør et forsøk på det en gang. Serveringsfat som er brukt til fiskegrateng eller noe annen fettete konsistens (industrimaskiner er innmari dårlige på det så man gjør nærmest hele greia for hånd). Også gidder ikke de som serverer i det hele tatt å kaste ut det man kan kaste i søpla. På toppen av det hele så er man veldig tidsoptmister hvor lang tid det egentlig tar. Typisk dag for meg nå er 9-12 og 18-0030 (minst , gjerne nærmere 01). Jeg tar heller en sammenhengende arbeidsøkt på 8 timer enn det for da vet jeg jo at jeg er ferdig når jeg er ferdig. Jeg har jo erfaring fra helsesektoren så ugunsitge arbeidstider er jeg vant med. Men man blir så mye mer mentalt sliten av totalt hjernedødt arbeid enn nattevakter på sykehuset.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Sandefjord! En god natts søvn gjør underverker på kropp og sjel. Været er det ikke mye å si på i dag annet en perfekt! I ettermiddag blir det familiemiddag med japansk ku! Jaggu blir det wagiu. Til og med 11 åringen gleder seg til det. Eldstemann er allerede på fotballtrening med kampforberedelser til morgendagens bortekamp mot Stabekk.
Så er det store spørsmålet om det blir litt fysisk fostring i solen i dag. Nå litt indretjeneste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra laaangt utti havet. På besøk hos det som sannsynligvis er ett av de aller beste crewene i landet.
Tror forresten det kan bli en spennende morgen hos SAS. Håper bare IT avdelingen har tatt mirakeldråper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er det som I går - ingen planer. Akkurat nå skulle vi vel etter planen bunkret litt i Spar butikken på Fanø (etter en lang morgenmad), før vi kjørte mot København.
![]() I går kompanserte vi heller med trim, hvile og Storsmurfen som hostet opp en episk kremete pasta. Vi får se hva det blir i dag. Ha en best lørdag. Må komme meg ut og hente DN i postkassen.
![]() |
#14 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God dag fra Karl Johan. Her våkna man på Christiania teater hotel, kjapp dusj, før jeg styrta rett bort i turistfella med øl på dasslokket. Deilig å bare sitte å se på folk. Lunsj, båtmesse og middag gjenstår på agendaen.
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Ahh .. allettiders lørdag herfra .. det er første sommerferiedag i sommerferien og det føles bra. Tikket inn melding fra Westjet i går kveld om at skambudet mitt var godkjent, så da blir det 1DF til Vancouver onsdag.
Ingen store planer for dagen, men må vel en tur opp til Greenwood. Vurderer å bli skipsreder, så skal titte på en båt senere i dag også. Vi får se hva tiden bringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Dasslokket er herlig spaneplass, men pilsen er i plastglass. Tusler du ned på Operaen eller bort på Skur 33 så er det glass og kos i tillegg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
G’æftan fra..eh…et sted i Raundalen. Dramatisk forbedring i været, det drar seg mot 20 grader og knallvær.
Hepp hepp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God lørdag fra Halhjem-Sandvikvåg, fin tur med Lufthansa/AirBaltic MUC-BGO direkte i formiddag, sov omtrent fra start til mål, så var fort unnagjort.
![]() Ambisjonsnivået for dagen forøvrig er å se en Premier Leauge-kamp eller to, lite som må´utrettes i dag. En flymerkedag er det unektelig med Sas ute av StarA etter alle disse årene, men det skal vel gå seg helt fint til det og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra 32000 fot over det sørlige Brasil. LA759 retning SCL, og Latam har akkurat servert bananbrød med vaniljesaus. Fin tur over havet med LH i natt også - og telefonen sier at alle 10 kolli er med. Let’s go.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra Oslo i finværet. Planlagt en liten tur langs bryggekanten i Oslo med noen innlagte stopp med forfriskninger. Men avgang litt utsatt da kona ville følge med på et visst bryllup på tv-skjermen. Det endte med at hun sovnet på sofaen, og jeg må pinlig nok innrømme at det er jeg som sitter og glor på sirkuset i Geiranger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fin lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 25 | 21-07-2024 13:14 |
En fin lørdag på OSL | B757 | Bilder & foto | 6 | 05-08-2012 23:12 |
Fin Reklamesnutt | sirpjalle | Flyforum | 1 | 27-03-2010 18:13 |