![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Fortsatt ferie og ikke mange planene for dagen annet enn å bytte dekkhotell fra Haugerud til Kolbotn. Ha en bra onsdag der du er:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God morgen fra et knepp lenger opp i åsen/knausen. På tide å komme seg avgårde i retning Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Elektrikeren ble ikke helt ferdig i går, så de kommer en tur tilbake i dag. Senere i dag blir det et lite lunchtreff med et annet forummedlem.
Jeg må nok også ta kontakt med sykehuset etter lungebiopsien og fått tatt en thorax røntgen for å sjekke at det ikke er luftlekkasjer. Det er litt symptomer på det, men forhåpentligvis ikke verre enn at dette leges av seg selv. Det er uansett greit å få sjekket.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Rondane, ny dag og ny jobbvakt venter. Ute regner det og er ellers stusselig vær. Men det er varmt innendørs at least og jeg tror nok isen trygt kan oppbevares i fryseren nede i dag og. Det er innmari lite etterspørsel på is om dagen.
Last edited by Hypern; 28-08-2024 at 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Badekåpe, kaffe og stearin for peis. De fleste har kommet seg ut og her skal det surfes litt før man går ned til byen. I dag tenkte jeg faktisk å ta meg en øl til lunsj.. Ahhh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Ble sykkel for tog i dag, så da bør det pedaleres hjem også. Fordelen er da at jeg er ferdigtrent når jeg kommer hjem. En som skal kjøres på hockey også, før det frister med sofa og bok i kveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Parkveien. Nest siste kontordag på en stund. Fra neste uke blir det et par ukers hjemmekontor fra Chile. Nedpakking gikk på skinner og container er forseglet. Spennende dager. Blir vel litt sosialt i kveld også, så jeg må presse inn en løpetur i løpet av ettermiddagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Og en rikgtig god dag til resten av gjengen her også!
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra et solfylt København!
Er nøyaktig 20 år siden sist jeg var her, men den gang var jeg her svært ofte(omtrent annen hver uke gjennom flere år pga jobb). Kjennes deilig å være tilbake! Hadde middag med en kollega i går, men avsluttet kvelden med å rusle rundt i gatene jeg pleide å ferdes. Kvelden ble som den gang avrundet ved en av de mobile pølsekiosken på Rådhusplassen og en rød hot-dog ‘med det hele.’ Ha en fin dag! Last edited by FBI2012; 28-08-2024 at 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Morgen fra venteværelset til tannlegen. Årlig kontroll og det suger. Skjønner at jeg er sykt barnslig, men dette er så døll bruk av tid og penger. ![]() Kontoret neste. Ha en best onsdag.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Drammen. Her bruker man litt tid på å bytte bank, og selv om selve byttet er ganske enkelt så er det mye styr med oppdatering alle steder man har lagt in kort- og kontonummer...
Årlig kontroll er ikke så stress, så lenge tannlegen sier seg fornøyd med det. Det var ikke min så i morgen er det frem med maskineriet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tannleger er noe herk. Dyrt blir det også om det er noe som må fikses. Heldigvis sendes regningene mine til Helfo, så det svir ikke lenger i lommeboken slik som før. Når min datter var liten kalte hun disse innkallingene fra tannlegen for innbydelser. "Pappa, har du fått innbydelse fra tannlegen". Å være tannlege er det aller siste jeg kunne tenkt meg som yrke, med å stå og grave inne i kjeften på folk hele dagen.
Effektiviteten i helsevesenet skal jeg ikke klage på. Jeg sendte melding til livlegen min 0800 med spørsmål om han kunne ringe. Han ringte tilbake 0801 med beskjed om at jeg kunne komme nedom litt før 0900 for å få tatt røntgen. Bildene viste at alt var i orden så da er det nok bare smerter etter stikkingen jeg kjenner. Det vil gå over av seg selv.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det er like mye som jeg brukte på vin her i går og da har vi vin nokså lenge.
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Skaun!
Her har man frysninger over hele kroppen bare ved å tenke på en tannlege, de bi-årlige turene er noe forbanna herk, og nå har jeg mistet en bit av fortanna så MÅ få fikset den snarest... Heldigvis flyr jeg til Malta om et par timer, så slipper å gjøre noe denne uka i hvertfall... ![]() Solen skinner her i Trivelige Trøndelag, men kun 12 grader foreløpig. Kjenner 35 på Malta passer meg bedre denne uken! Dagens fly inkl 2 legs med LH, så da er den Statusmatchen (6 til Senator) i boks, og statusen sikret ut Feb 2026. Greit å ha, som dem sier. Nyt dagen, med eller uten tannleger og annet faenskap. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morn fra Sandefjord sentrum! Straks inn til kiropraktoren for en knekk. Skrotten er litt vrang i dag. Hjalp nok ikke med 2 timer hardkjør på tennisbanen i går kveld heller. Mulig det blir litt frisering av plen etter jobb i dag. Taxifri i kveld skal bli bra. God dag ønskes fra Sandefjord!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Spansk fatøl smaker faktisk bedre etter 10 kilometer til fots. Nevnte jeg at jeg digger Oslo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Hoi fra et kontor i Oslo. Tåler åpenbart ikke å drikke øl lenger, drakk en i helgen og fortsatt sliten (evt andre ting som gjør meg sliten
![]() Årets fjerde tur til Italia var av det korte slaget forrige helg, jysla varmt og klamt men også kjekk kamp ![]() ![]() ![]() ![]() Godt det bare er litt under 2 mnd til neste kamp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra OSL.
Etter 3 flotte dager på Son hotell & spa er det retur til SVG. Ikke store planer for ettermiddagen, så det blir vel pysj og lat kveld på sofaen tenker jeg. Ha en flott ettermiddag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra vestsørøst . Sommervarmen er tilbake, men det er vel siste krampetrekning får vi tro. Litt kjøligere der vi skal neste uke men sommeren ser ut til å vare der også.
Westjet driver og maser om at jeg bør legge inn bud for oppgradering, men etter hva jeg kan se er det fullt der fremme. Mulig jeg slenger inn et skambud likevel .... Men vi får det sikkert bra på 5DF også ... Straks på tide å borre opp VPN-tunnellen til Mosjøen så får vi se hva dagen bringer .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|