![]() |
|
![]() |
#241 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#242 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har plutselig lest litt i billettkategoriene til UA. Stemmer det at en med Star gold kan ta med seg en trillekoffert på economy basic? Er vi tre på tur sparer vi kjapt 1000kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Upgrade me....
|
![]()
Pga litt ndring i planer og bla bla bla
Ser det ut til at jeg må booke en tur hos United (for det virker plent umulig å booke hos andre star alliance partnere). Følgende routing: KSU-OSL SK2302 OSL-MUC LH2453 MUC-ORD LH434 ORD-JAX UA1269 JAX-IAD UA2344 IAD-FRA LH419 FRA-OSL LH860 OSL-KSU SK2305 Er det sjans i ville H å få oppgradert de LH segmentene over atlanteren når disse er booket via united? |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
PS United er ganske glad i å utstede billetter på egne codeshare nummer når de selger også Lufthansa billetter, så greit å sjekke det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Det du skriver stemmer. Noen fun/unfun? facts: United virker som noen som er glade i cash, uansett hva. Men de skal ha for at de faktisk slipper denne type billetter relativt rimelig. Gjennomgående fra KSU til JAX til 50% av SK pris er ikke dårlig, og det var match på flights.google.com prisen. Oppgradering. SAS flightene kunne oppgraderes på helt vanlig måte. Lufthansa flightene kunne kjøpes bedre på direkten når på lufthansa sin side. Veldig ok pris bort dit. Ikke fullt så bra andre veien... Bidding for høyere service klasse virker kun å være mulig opp en klasse. Litt underlig. Men skal se om jeg ikke ringer dem. United kan oppgraderes på demmers side. Noen skuffelser. Er EBG Life men setereservasjon i samme klasse som booket koster penger på både LH og United flightene. Jeg trodde faktisk setevalg var gratis hos StarAlliance? Merkverdig nok har jeg tilsynelatende ikke lounge tilgang når jeg ankommer Oslo igjen. Meen, tipper det er en SAS IT bug og at lounge vert slipper meg inn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nei, ingen felles standard her, så opp til hvert selskap å velge om de vil betalt for folk med gullkort eller ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish Airlines - generelt (reise/poeng/setereservasjon m.v.) | Vegasbaby | Reiseforum | 249 | 28-03-2025 11:55 |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om å reise med Finnair | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 03-03-2017 08:08 |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
Generelt om PPL-A | emiliea | General Aviation og sjøfly | 9 | 14-01-2015 21:11 |