![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,445
|
![]()
Uten å gå for mye i detaljer, vil det bli noen endringer på sommerprogrammet. CPH-JFK blir 2x daglig med A321. EWR daglig 330.
Ingen endringer for OSL/ARN. Ennå, ihvertfall. Kun mindre endringer ellers, såvidt jeg forstår. Last edited by Someone; 28-12-2023 at 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 607
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,445
|
![]()
Det stemmer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,343
|
![]()
Ryker Washington da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 607
|
![]()
Da ryker vel enten Canada rutene eller Boston da siden det skal flyes 2xJFK med A321?
Spennende med ATL, men det er jo litt synd at man ikke fikk Delta inn på den ruten slik at SK sin heller begrensede kapasitet kunne brukes andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2010
Posts: 289
|
![]() Quote:
Iøvrigt enig i at det er lidt ærgerligt med ATL, men spørgsmålet er om ikke den flyttes over på Delta metal så snart SAS indtræder i JVét. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 607
|
![]()
Større maskin på BOS gir mening. AC har vel allerede annonsert ARN så det gir jo gjerne mening at SK skygger banen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]() Går ned fra 7 til 6 Weekly i S24. Samme gælder CPH-ORD
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,692
|
![]()
Spennende, takk for oppdatering LNMOW. Keep it comming
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
Location: RYG/OSL
Posts: 3,189
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,445
|
![]()
Mistenker at det er den som er ofret for å få fly til ATL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]()
Den er ikke nævnt nogen steder, så mistænker at den ikke kommer tilbage efter vinterpausen.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,194
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
Location: Oslo
Posts: 607
|
![]()
Dette med 2 x JFK daglig fra CPH må vel bassere seg på Delta connections? Det virker jo som at de fleste UA varianter er "fully booked" så man forbereder vel seg på å selge Delta biletter?
Last edited by AndreasN; 13-12-2023 at 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,545
|
![]()
Deltas hub-er er listet nedenfor,
hvis jeg ikke er helt på bærtur stemmer vel den ukvalifiserte gjettingen min ganske bra !?! ATL - Naturlig at kommer med byttet til SkyTeam! .. noe som det ser ut som. BOS - Flys allerede til, men kommer sikkert økning. DTW - Ikke sannsynlig med det første, MSP er nok mer naturlig kommer før. JFK - Som det skrives flyttes nok trafikk gradvis over til JFK, isteden for EWR. LAX - Flys til i dag, mulig det fokuseres mer på LAX isteden for SFO fremover. LGA - Hovedsaklig kun innenriks og Kanada, så ikke aktuelt. MSP - Ikke utenkelig at kommer etterhvert, (Minnesota og utvandringen osv...) og hub i midtre deler av USA. SEA - Sannsynlig da det tidligere har vært en tradisjonell SAS-rute. SLC - Ikke sannsynlig med det første, MSP er nok mer naturlig kommer før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,317
|
![]()
Intressant att SAS fått fler slotar på JFK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
Location: Drammen
Posts: 2,284
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,317
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,088
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,020
|
![]()
Det betyr vel at det alt skjer og vil skje endel på bakrommet, hvis disse endringene kommer alt i sommer. Skal det funke kommersielt så trengs det vel fort litt mer enn bare en helt basic interline med Delta her?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
SAS med felles kommersiell enhet - ledet av ny norsk SAS-direktør | FlightDeck | Flyforum | 11 | 15-02-2010 23:29 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |