![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjeeeesp.. Nå kan man angre på de siste glassene med rødvin i går. Nå er det bare å pælme seg ut til Sola og komme seg hjem til hovedstaden. Der er det tre møter og et utagerende julebord som venter.
Gjett om jeg gleder med til Knausen-kontor med Dragen i morgen ![]() Edit: Morsomt med "utlending" med seg på norsk flyplass. Halvparten går i kleine pølseboblejakker (trodde det var ferdig i 2014) og relativt mange bælmer i seg 0.6 med pils før 07.00 om morgenen. Jeg elsker flyplasser. Last edited by SudCaravelle; 30-11-2023 at 07:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad siste dag i november. God følelse av fredag på en torsdag - digger 4 dagers ukene. Nå kaffe, forum og NRK før hjemmekontoreringen begynner. Nyt dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen, Første e-postene sendt avgårde til folk som ikke roper om det kommer noe i inboksen før 08.00. Her er det full sjåførtjeneste /syketransport til reuleringstanllegen og andre foretak gjennom dagen. Fikk sjekket inn på fly til WAW for i morgen med LOT. Ser ikke ut til at medresiende på samme booking får fast-track om noen lurte. Bør vel også pløye gjennom rough guide i løpet av kvelden for å finne ut hva en gjør i WAW utover julemarked og Gluhwein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God torsdag fra Vientiane. Da har en altså endelig ankommet sivilisasjonen, Pajero er levert Avis i like hel forfatning som da den ble tatt ut. Den har virkelig fått kjørt seg. Når det går med 1t 15min på 2 mil og det ble kjørt så fort en kunne, da snakker om dårlig vei.
Nå bærer det ut på ekspedisjon på apostlenes hester. Ha en nydelig torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Litt jobbing før barnehagen åpner, og jeg kan sette meg på L1. Et stykk julegran i nevnte barnehage skal også tennes. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Frokosten er akkurat inntatt og nå skal jeg gjøre meg klar for en muntlig eksamen. Vi har en kandidat som må ta opp eksamen fra i fjor så vi tar den nå i dag. Heldigivis muntlig på Zoom så det gjør jo det hele litt enklere.
Ellers blir det nok bridge i kveld igjen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra parkeringsplassen på legekontoret. Dukket opp to streker på en test i går etter en pinne i nesa på fruen, og mtp at det var to streker på graviditetstest tidligere i høst og formen er dårlig, så er det greit å få så mange føtter inn døra hos helsevesenet som mulig.
Grøtfest i barnehagen hos arvingen i ettermiddag men det blir nok uten følge... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Full fart på gjemmekontoret. Ute er det ganske så pent vær, men jeg synes det var alt for tidlig å få snø. Den kan heller komme i fjellet for min del. Kaldt er det også. Ettermiddag og kveld skal tilbringes ombord på en blå båt som har et utmerket julebord og som seiler tur retur Danmark. Gruer meg allerede til i morgen..... Så det så! God jul!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Masse god bedring til fruen til Henshaw, får håpe hun slipper for mye styr. God torsdag fra et bibliotek hvor det er noen ting jeg skal se på og da er det greit med bibliotekets ro. Tidligere i dag fikk jeg en økt fysisk fostring av en slavedriver (det pene ordet på det er personlig trener). Jaja sånt får en til å våkne iallefall. Ha en fin torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
Her har det gått i ett som vanlig , "lønsch" er inntatt så nå gjenstår en travel siste del av dagen med viktig strategi møte i prosjektet. I kveld nok et julebord med gode kolleger på et fartøy nede ved kaien i byen. Vet ikke helt om det var smart å planlegge for ukas tur østover fjellet i morgen tidlig. Det blir da antagelig taxi til fygeplassen i morgentimen. Ha en fortsatt fin vinterdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Vi har også hatt besøk av corona, det var på ingen måte noe «lett forkjølelse» - begge unga hadde 41 feber og jeg og mannen lå hver 3 dager flatt til sengs. Svigermor fikk hjerteflimmer og måtte hentes av sykebil med blodtrykk på 70/50. Skulle vaksineres den dagen vi fikk driten, sier som EB sa: vaksiner deg når du kan! Coronaen ødela også at jeg skulle besøke mammaen min som har kreft, men har fått nye billetter og skal prøve igjen. Gi en klem og ta vare på dine nærmeste når du kan. Friendly reminder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
Men skepsis til både å måtte trøkke seg inn i et metallrør, og alt det helsikes styret det medfører, er utbredd over hele verden. Derfor drikker man seg til mot. Samme som når man skal holde tale eller by opp fremmede damer til dans. Skål! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Er jeg på guttetur så hører det jo med en pils eller tre på flyplassen, uansett når på døgnet avgangen måtte være
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Uansett bedre med 0.6 enn 0.4?
![]() G’morgen. Snart klart for siste hjemmekontordag før det blir litt bortekontor. Fortsatt kaldt, men pelsdotten koser seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Goes without saying, men på OSL selger de også 0.75
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glemmer aldri hun godt voksne foran meg i køen 06:00 den gang det var Upper Crust på Utland…hun spurte om hvilke alternative øl-sorter de hadde…men kom fort med tilleggsopplysningen - hvilken øl har høyest prosent. Så gutteturer er ikke så forskjellig fra charterHildeturer…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Bedre morgen i fra Santa Barbara, her er det lite behov en halvliter paa morgenen. Derimot lang loepetur med de 3 langs Stillehavet fungerte utmerket. Highway 101 er langt bedre enn L1. Datenight med den lille italienerinnen i gaar paa Lark - utrolig godt og det skader aldri aa sitte ute sent paa kvelden. Vinene var lokale og maten kortreist (fisket rett utenfor og dyrket oppe i lia….
Ligger an til ny Date Night i Napa i kveld
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra KL | Someone | Flyforum | 16 | 01-12-2022 16:12 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 21-10-2021 15:46 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 9 | 16-09-2021 16:48 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 10 | 22-10-2020 15:48 |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 10 | 17-09-2020 16:56 |