![]() |
|
![]() |
#41 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Gjorde det samme på slutten av åttitallet. Magre greier ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Anbefaler ikke Bolt. De forholder seg ikke til at man skal få et bindende pristilbud med makspris når man booker
Endte opp med å betale 150 kr ekstra på en tur hvor: 1) Sjåføren klarte ikke navigere og kjørte helt idiotiske ruter inne i Oslo 2) Sjåføren brukte ikke handsfree på mobilen han forsøkte å navigere med 3) Han ville fylle hydrogen, noe jeg forsåvidt syns var en god ide siden jeg aldri har sett en stasjon. Men jeg måtte vise han veien fordi han ikke fant den... Prøvde seg med en rabattkode på 150 kr som ville løpe ut, og så 100 kr i "Bolt cash", fordi de "ikke støttet" å refundere til kort... Endte opp med å sende klage til Forbrukertilsynet ![]() Uber har alltid refundert slike tilfeller hos meg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Brutalt.. Tok Bolt fra Gardermoen til Knausen nå (det er vel rød sone for Oslo Taxi) Da ble det 619 kroner for en ganske ny Lexus ES300. Det er langt rimeligere enn USA priser nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ikke umulig at Bolts aksjonærer spanderte deler av den turen. Ser man på resultatene til f.eks Uber så har de jo hittils svidd av ganske mange milliarder. Og de har vel ennå tilgode å faktisk tjene penger på selve taxidriften |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tar normalt sett ikke taxi fra OSL men hadde behov for det og sjekket alle disse nye appene, Bolt var billigst 554,- men 26 min venting utgikk. Bestilte billigste Uber 674,- og fikk en S-klasse på 3 min, greit fornøyd med den. Destinasjon Helsfyr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bolt dagtid mandag: 614 kroner fra Knausen
Bolt nå (kvledstakst og lørdag): 718 kroner til Knausen Sjukt |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Var magre tider i drosjebilen men av og til kunne det bli fortjeneste, spesielt hvis man brukte et taxameter som futen ikke visste om. ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Galskap… I dag tok Bolt 466 kroner Vettakollen-OSL, og da snakker vi søndagstakst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transport/Taxi fra og til flyplassen i Kairo | SQ 777 | Reiseforum | 5 | 24-05-2014 15:23 |
Taxi fra LHR til flyplasshotell | Chriscross | Reiseforum | 6 | 29-11-2013 10:29 |
Stooor taxi til Gardermoen? | SudCaravelle | Reiseforum | 1 | 31-03-2012 22:31 |
Taxi for å frakte matter fra Namsos til Ålesund!? | ohegge | Småprat | 12 | 17-09-2011 18:32 |