![]() |
|
![]() |
#241 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er kun etter invitasjon. Og du skal ha stor verdi for SAS før du får det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#243 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor lang "saksbehandlingstid" skal man egentlig forvente av ebretro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Er det noen som har fått disse 4*grunnpoengene for noen turer? Hadde PLUS til London for en uke siden og der har vi ikke fått noen som helst poeng enda. Fløy til Århus for en uke siden i eco og har fått 125 basic points.
Det lukter ikke mye kampanje av det.
![]() |
#245 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#246 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
De synes forøvrig ikke noen andre steder enn i "statusbaren"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ahaaaaaaa. Da, skjønner jeg. Takk. Takk også til @Hickok
![]() |
#248 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Når vi nå har begynt å fly igjen, ser det ut til at det er en del problemer mellom reisebyråene og SAS. American Express leverer tydeligvis ikke mitt Eurobonusnummer til SAS, men når jeg forsøker å etterregistrere tryner Eurobonussiden i en Beklager - ukjent feil eller kanskje som denne
![]() |
#249 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det samme med meg. Har prøvd i en måned nå å etterregistrere en SAS reise, men det virker helt umulig. Bare feilmeldinger, og gjerne forskjellige meldinger fra gang til gang.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#250 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøvd å etterregistrere de på mobilen? Hos meg funker det ikke på pc, men på telefon funker det fint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#252 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her fungerte det ikke på telefon. Den henger seg opp i at telefonnummeret må oppdateres, men det blir feilmeilding når jeg prøver å endre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har vært borti den også, chattet med SAS så sendte de meg en tilbakestillingslink eller noe sånn på mail, så ordnet det seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Jeg fikk også til med Firefox på iMac - pussig hvis det er noe med Edge og Windows
![]() |
#255 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hos meg funker det verken på edge eller chrome. Har dog aldri prøvd på firefox.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Edge og Chrome er jo begge to bygd på samme teknologi, så kan jo ligge noe i det, så kan være at SAS har en bug mot Chromium
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg sliter med å få registrert poeng fra en SAS-flyvning. Jeg har ikke fått poengene på konto, men når jeg prøver å legge inn en forespørsel på SAS sin hjemmeside får jeg beskjed om at poengene allerede er lagt til på kontoen min. Noen som vet hva jeg kan gjøre nå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Forsøker å etterregistrere poeng for leiebil. På sas.no så får man link til Hertz hvor man fyller inn info, og de svarer "Vi har sendt over xxx poeng på DD/MM/YYYY vent 4-6 uker" Så har jeg drøyd 8 uker og ikke sett noe. Sender inn på nytt og de henviser til opprinnelig dato for oversending. Forsøker å finne et sted på sas.no der man kan kontakte EB for slike ting, men finner ikke noe. Noen som vet hvordan/hvor?
![]() |
#259 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei.
Har gjennomført flere jobbreiser og har lagt inn EB kort i bestilling. Har også sjekket at EB nummer er registrert ved gate. Likevel kommer det hverken inn qualifying flights eller poeng på kontoen. Har ringt både reisebyrå (Egencia) og SAS, men de finner ingen feil eller begrensninger knyttet til mine reiser. Hva kan være greien her? Det er heller ikke mulig å etterregistrere på nett (sas.no). Gjelder blant annet reise OSL-CPH-IAD t/r i S klasse (plus pro) og OSL-MUC i economy. Har benyttet SAS MC Premium som betalingskort og har fått poeng på beløpet jeg har brukt på billettene, har dette noe å si? |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Etterregistrering av Eurobonus poeng på Hilton | Tjab | Reiseforum | 3 | 13-10-2013 23:02 |
Ustabile EuroBonus-sider og manglende poeng | flyKSU | Småprat | 2 | 12-10-2011 12:12 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Etterregistrering av Eurbonus-poeng | buskmann | Reiseforum | 6 | 04-08-2010 23:54 |
EB: Etterregistrering av EB-poeng | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 03-01-2010 10:05 |