Etter noen dagers drift er ikke Norwegian fornøyd med resultatet fra Northport, har hørt fra sentrale hold at de må gjøre noe drastisk, mye bag må ettersendes pga bagrot, flyene er veldig sene ut, og det baller seg bare på. Nå vurderer Norwegian å gjøre en rekke tiltak for å presse Northport til å levere et bedre produkt:
- Ved forsinkelser over 30 min. skal ikke DY betale for handling.
- Ved skader på fly, plikter Northport å lease inn fly.
- I tillegg, forventer Norwegian at Northport/Proffice Aviation, til en hver tid har rett bemanning. Hvor denne bemanningen skaffes fra bryr ikke Norwegian seg om, men det er ingen hemmelighet at Norwegian har vært i kontakt med Manpower.
Nå får vi bare vente, se hva Norwegian gjør med problemene.
- Ved forsinkelser over 30 min. skal ikke DY betale for handling.
- Ved skader på fly, plikter Northport å lease inn fly.
- I tillegg, forventer Norwegian at Northport/Proffice Aviation, til en hver tid har rett bemanning. Hvor denne bemanningen skaffes fra bryr ikke Norwegian seg om, men det er ingen hemmelighet at Norwegian har vært i kontakt med Manpower.
Nå får vi bare vente, se hva Norwegian gjør med problemene.