B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 26 Jan 2022 #21 Martin said: Det står "Lamb Sheperds Pie" på den brukte emballasjen på brettet. Click to expand... Ja, det ser jeg nå! Bra Martin!! Jeg trodde det bare var søppel...
Martin said: Det står "Lamb Sheperds Pie" på den brukte emballasjen på brettet. Click to expand... Ja, det ser jeg nå! Bra Martin!! Jeg trodde det bare var søppel...
Martin Moderator Medlem 26 Jan 2022 #22 B747-8 said: Ja, det ser jeg nå! Bra Martin!! Jeg trodde det bare var søppel... Click to expand... Ja, brukt mat-emballasje er som regel søppel.
B747-8 said: Ja, det ser jeg nå! Bra Martin!! Jeg trodde det bare var søppel... Click to expand... Ja, brukt mat-emballasje er som regel søppel.
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 26 Jan 2022 #23 Martin said: Ja, brukt mat-emballasje er som regel søppel. Click to expand... Haha den var morsom Men, du så i alle fall noe bra ut av søpla
Martin said: Ja, brukt mat-emballasje er som regel søppel. Click to expand... Haha den var morsom Men, du så i alle fall noe bra ut av søpla
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 27 Jan 2022 #24 B747-8 said: Det ser ut som Fnate og Elefanten var sultne. Men, det er ingen info om hva de fikk til mat, bare bilde av et tomt fat... Ha en fantastisk reise!! Click to expand... Lamb shepards pie Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
B747-8 said: Det ser ut som Fnate og Elefanten var sultne. Men, det er ingen info om hva de fikk til mat, bare bilde av et tomt fat... Ha en fantastisk reise!! Click to expand... Lamb shepards pie Sent fra min SM-F711B via Tapatalk