![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg fant den i Android Play butikk etter å ha scrollet ganske lenge. Fikk valgt å sjekke inn, men det tok ca en 8dels finale før appen bekreftet innsjekk og hadde boardingkort.
![]() |
#142 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Flyr, om dere leser dette, legge en j***a lenke på nettsida til appene! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Men du vet du må stå på et ben og synge Kumbha Ya mens du scroller, ikke sant?
![]() |
#144 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
![]() https://flyr.com/flyr-appen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Peter Fox
|
![]()
Fikk denne meldingen fra kundeservice ca. klokken 17:00 i dag;
Vi har hatt litt tekniske problemer på vår nettside med funksjonen ''check-in''. Vi jobber med å finne en løsning på dette så fort vi kan. Vi anbefaler å ta en titt på dette litt senere ut på dagen for å se om dette er oppe å går. Skulle ikke det være mulig å checke in online - er løsningen her å sjekke inn når du ankommer flyplassen Skal visst nok være et lotteri ved gaten som er planlagt til C4
![]() |
#146 |
Peter Fox
|
![]()
Noen som skal benytte seg av "lounge-tilbudet" ?
Det er AMEX on the-go hos Cafe Ritazza ved gate A8 dersom man har platinum kortet.
![]() |
#147 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ja. Bør være det ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Programvaren deres for innsjekking på automaten ligger inne, men får bare melding om at automatinsjekk er stengt for denne flygningen. Ingen folk i manuell skranke enda
![]() |
#149 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og der var de i luften. Lykke til på ferden videre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skal teste dem i august, OSL-TOS med SAS og ned igjen med Flyr. Blir interessant å se om de faktisk har noe vesentlig nytt å bidra med annet enn pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Vi sitter på Ølhallen ca 45 min til før vi går mot Skarven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Free Luigi
|
![]()
Hadde tilfeldigvis muttern på tlf når den landa i TOS, mamma meldte «den så fin og ny ut». Når jeg da kontret med at det var bruktfly fra Tyrkia, sa hun de hadde vaska det godt. De fikk seg iallefall vannsalutt, med flere brannbiler. Får håpe noen tok bilder, lite spotteraktivitet fra Tosseloss i det siste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Fredrik
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Til Tromsø Jernbanestasjon så snart vi får betalt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Vel troms reise app for sjekke reisevei.
troms bilett app for kjøpe. tok vel lokalbussen ut fra flyplassen Last edited by joandreas; 30-06-2021 at 19:31. Reason: info |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Takk for turen og laget i Tromsø, folkens! Veldig hyggelig tur oppover og god mat og drikke i Tromsø! Er straks på vei sørover med en halvfull FS417. God kveld
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Free Luigi
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Artig å se Flyr oppe i luften nå. Men så på tv fra flighten til TOS. Hadde Flyr stengt av alle midt setene?? Det så bare sånn ut. Sikkert tidlig å spørre om dette da. Men når man skal reise med Flyr nå. Blir det kun innsjekk via mobil og kun boardingkort på mobil app??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja dette var artig folkens!! Skulle gjerne vært med på Skarven/ølhallen/jernabnestasjonen eller hvor nå enn dere er, men jobben her oppe kaller i morgen tidlig, så er vel også en av få som kan kalle dette en nødvendig reise
![]() Får vel komme med en liten rapport/tanker om første tur og for de som ikke var med, siden ingen andre har gjort det enda. Bilder fikk jeg derimot ikke tatt så mye av, mener jeg tok litt, men noen ser ut til å ha forsvunnet ![]() Personlig så startet turen med lokaltog til OSL slik at jeg var der ca 09:20, prøvde som sagt over å sjekke inn på automat, men fikk bare feilmelding, kanskje fordi jeg skulle ha med et kolli. Norwegian har jo klart å ''infiltrere'' Menzies med nøkkelknipper til ID-kort for de ansatte slik at de ser litt mer ''ansatt'' i DY ut, og Flyr sin strategi her ser ut til å være refleksvester, både folk fra Menzies på OSL og Aviator på TOS hadde refleksvester fra Flyr. Dette resulterer i at de ansatte i Menzies på OSL nå kan se ut som å være ansatt i både DY, flyr, og ikke minst Menzies på en gang ![]() Ved gaten var det stilt i stand en markering, med taler og lykkehjul. Det var derimot ingen ''tradisjonell'' kake, men hver passasjer fikk en goodiebag med baguett, donut, vann fra Mack, pin og noe sponsa greier fra TRN ved ombordstigning. Personlig satt jeg på en av de bakerste radene, og førsteinntrykket var at her var det trangt. Har aldri hatt noe problemer med beinplass tidligere, men selv med mine 179 så var knærne borti stollommen foran. Dette skyldes nok blant annet at setene var tykkere (men mer behagelige enn recaro-setene DY og SK har), men også at det bare var en lomme til både magasiner og personlige eiendeler, som var plassert nederst på setet. Denne var også litt stivere, slik at hvis man legger en flaske vann i den blir beinplassen dårligere overalt, kontra at den bare blir dårligere der du har flaska med en slik netting-løsning blant annet DY har. Var dermed nesten litt knotete å få bagasjen og gjenstander under setet, og kan ikke husket at det har vært slik hos DY eller WF på mine siste flygninger. (kan godt hende dette bare var meg og at det var bedre plass foran, var også en litt bred person i setet ved siden av meg som kanskje gjorde totalinntrykket av plass mindre). Ellers fremstår maskinen som fresh og fin. Setetrekkene, beltene og gulvteppet hadde også blitt skiftet ut etter forrige operatør, så det var ''ny-fly-lukt'' når vi kom om bord. Nå skal det også sies at ''alle'' maskiner med Sky Interior føles 30år yngre ut enn maskiner med det gamle legacy-interiøret og da, så det hjelper på. I lufta ble også flere heldige trukket ut som vinnere av capser, flybilletter og hotellopphold, noe som var artig. Så kommer jo man til spørsmålet for hvordan disse skal skille seg ut fra DY og SK. Det første jeg har lagt merke til når jeg ikke har fløyet DY den siste tiden er mangelen på WIFI. Nå som både DY og SK har dette på tilnærmet alle fly er jo det noe markedet nok nærmest forventer, og et viktig tidsfordriv for passasjerene. Så jeg håper dette kommer. Videre blir det nok ettervært ombordsalg av mat og drikke. På de korteste innenriksflygingene rekker man jo ikke stort, DY har ikke noe salg på disse flygningene, men SK har vel fortsatt noe, ihvertfall før korona? (har jeg forstått det rett er vel dette også noe de ansatte har klaget litt på fordi de egentlig ikke har tid det?). Det med den kupongen vi fikk på en gratis vann/kaffe/solrik hos Point kunne jo vært en smart løsning her, i hvert fall for de på Flex-biletter, men gir man sånne kuponger på de lengere flygningene kan jo det spise av salget ombord... Uniformene er også et friskt pust, og skiller seg utfra DY og SK sine konservative blå/svarte uniformer med innslag av rødt og blått. Derimot er jeg redd for at når de setter seg ned på et VY-tog hjem fra OSL, kommer enkelte til å tro at de er konduktører. At vi blir omtalt som gjester er jo en fin ting det, men her må de passe seg litt, for da må de også gjennomgående behandle passasjerene som gjester. De har absolutt muligheten til å bli det nye DY med glade og fornøyde passasjerer og tett på nordmenns hjerter, men da skal det jobbes, og det må leveres. Det blir spennende å se!! Kommer jeg til å velge de igjen? Njaaa. Har akkurat nådd maksimalt med rewards hos DY, og når jeg da kan fly med de fra TOS til OSL for 349 med inkludert innsjekket bagasje, setereservasjon, fast-track (som jeg håper de får opp og gå igjen snart!!) og rundt 10% poeng er jo byttekostnadene høye, og lojaliteten dermed stor, som den er for de fleste som flyr litt mer en to ferieturer i året. Men skal derimot sies at det er artig med variasjon iblant, har jo hatt en kreativ routing med WF opp hit i år, og skal ned igjen neste uke via hele Finnmark. Må få fløyet Neo hos SK snart og, så kan da hende det blir en tur med SK på TOS-BOO-TRD og flyr på TRD-OSL utpå høsten en gang, vi får se! Alt i alt må jeg oppsummere det som en opplevelse jeg sent vil glemme og artig å være med på!! ønsker dem lykke til på ferden videre! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Neo på OSL-TOS-OSL - når flyr den? | grindstein | Register- og ATC-Forum | 1 | 21-12-2020 17:56 |
Hvem flyr fra OSL med business seter innen Europa | Tjab | Småprat | 11 | 03-01-2015 12:48 |
Qatar Airways, A7-ACL, Airbus A330-200. Første flight til OSL 5/10-2011. | TKDahl | Bilder & foto | 18 | 10-10-2011 00:26 |
A.B Tv flyr med DY osl-tos-osl | sail4fun | Flyforum | 7 | 31-12-2007 16:23 |
Hvem flyr med gule motorer? | Range Rover | Flyforum | 9 | 02-11-2004 16:48 |