![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nyheter og Nespresso mens jeg tenker ut hva vi skal ha til middag. Gårsdagens vintips fra Vinmonopolet på Vinderen går nemlig like bra til fisk som til rødt kjøtt... Uansett så blir det også en tur i Maridalen - vårt nye favorittområde å gå på tur i. Ha en bra lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Stavanger. I dag er den store dagen. Frøkna blir «Fru Twin Otter». Og det må jo feires. Til langt på natt. Blir en lang dag dette her! Tror jeg skal prøve å sove litt til. Ha en fin dag forumister!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gratulerer til Twin Otter
Mornings her fra Beitostølen. Frokost, pakking og slikt, står på programmet før returen til Asker. Lukter take away i kveld før det blir deilig å returnere til tempursenga. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Holiday Inn i Athen. En fin uke i Hellas går mot slutten. Returen fra Mykonos ble endret fra båt til fly da jeg fant ut at Volotea flyr MD-95 mellom Mykonos og Athen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås, hvor man i likhet med Twin Otter skal i bryllup, men ikke mitt eget, men derimot min mor. Langt enklere former blir det nok også, vielse på rådhuset og middag på Ekebergrestauranten. Når de så reiser bort i en ukes tid får vi gleden av å være hundevakt, hun har allerede slått seg til ro på eget teppe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Britannia i Trondheim.
Frokost fortært i Palmehaven - nå noen timer på spa i vente før man senere i kveld skal grille maten sin selv på japansk bordgrill på grillrestauranten her på hotellet. Strålende sol og godt over 25 grader er meldt her i dag så det er fare for en øl eller to i solen i løpet av dagen også. Ha en fin lørdag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra dag fem i karantene. Nydelig frokost med nypresset julce, nykvernet kaffe og litt Inerico-skinke. Nå skal hele familien litt videre opp i skrenten å bade i ett av vannene hvis det er fritt for andre folk.
I kveld skal var diske opp med ultra-sterk indisk med kald tysk rødvin i glasset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grattis til Twin Otter!!!
God morgen fra Lillestrøm. Var godt med litt øl i går etter helseuke. Storsmurfen lagde forøvrig et kjempedumt måltid i går som overrasket med å også være godt. Hvem hadde trodd jeg skulle like kylling og kokt kål uten ekstra tilbehør utover krydder. I dag blir det daff dag med mer godt i koppen før litt familiestyr i morgen. Sitter og lurer på om vi skal kjøpe oss båt nå i høst når en del av dem som panikkjøpte i vår sannsynligvis skal selge i høst. Ha en fin en
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
En sånn en? ![]() God lørdag herifra. Må sies en bra start på dagen når man ikke må panikk-stå-opp (evt. bare bli liggende å høre på fra sengen) før Sonoshøytaleren automagisk skrur seg på Radio Vinyl rett før Finn Bjelke skal quizze om populærmusikk fra 60-, 70- og 80-tallet klokka 11. Ingen voldsomme planer for resten av helgen. Ha en god en, og masse grattis til Twin Otter! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Her er man i gang med sommerferien. Ikke helt som jeg forestilte meg da datoene ble satt, men det er bare å gjøre det beste ut av det. Blir nok mye iste og Kindle på terrassen ... I dag skal det imidlertid rides gressklipper og ses cupfinale. Resten tas på sparket.
Grattis, Twin Otter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Ikke helt. Mer sånn
![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Enig med Fnate at det var godt med en øl i går kveld etter en hvit uke. Det var så godt at dagen i dag var heller så-som-så. Men det ble en god dag i går med flott båttur på julis beste værdag.
I dag skal det ikke gjøres så mye tror jeg.... Quote:
God lørdag ønskes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 6 | 31-08-2019 20:38 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 18 | 30-09-2017 16:41 |
Glad lørdag | EB | Flyforum | 9 | 09-09-2017 17:50 |
Helikoptertråden 100 år ;), ikke riktig ennå, men 1 måned gammel i dag :nor | LN-DAG | Bilder & foto | 0 | 18-02-2010 14:41 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |