![]() |
|
![]() |
#561 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser det meldes i media om at det trolig kommer en rekke nye land på no-go listen til USA, uten at de har bekreftet hvilke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Men har Nigeria ESTA i dag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Spørsmålet er jo om du har vært i Nigeria. Svarer du som kommer fra feks Norge ja på det, blir det visum-styret. Sånn forstår jeg det vaffal.
![]() |
#566 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Da påvirker det jo ikke dem så mye |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nei, men alle med ESTA som også har vært der nede. Eller har jeg misforstått dette?
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 22-01-2020 at 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Tanzania og Kviterussland er vel land det finst gode grunna å reise til, for mange. Litt overraskande, med mi litt begrensa kunnskap til politikken.
![]() |
#569 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#570 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det vil jo ikke bety noen endring hverken for lokalbefolkningen eller amerikanske statsborgere som er innom landet. Europeere som er innom landet derimot...
![]() |
#571 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Om listen nå endres håper jeg de også endrer datoen til 2020 samtidig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Minimum for å få innvilget statsborgerskap i USA er Green Card først - det i absolutt beste fall 2 år, så må man oppholde seg i USA i minimum 3 år etter det før en kan søke om Statsborgerskap - noe som fortiden tar allt i fra 8-9 måneder til 20 år ! avhengig av ditt originale statsborgerskap. Jeg har kollegaer her i den lille bokhandelen som har ventet i over 11 år på Green Card (de har H1B1 Visum) men det betyr hjemreise en gang i året for «visa stamping» Dokumentasjon for Green Card blir fort en A4 perm svært full, bare lege undersøkelsene er langt mer enn hva du må ha av dokumentasjon for visum.
![]() |
![]() |
#574 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det blir antagelig komplisert å ha forskjellige datoer for forskjellige steder. Mitt tips er at de endrer til "siste 10 år" for alle destinasjoner.
![]() |
#575 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det gjør jeg absolutt. Legg merke til at jeg refererer til hva folk forestiller seg. Selvsagt er det ---- enklere å få visum enn å få opphold.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 25-01-2020 at 00:54. Reason: Fjernet et ikke for mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Hvem er "folk" og hva slags statistikkrunnlag bruker du?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jeg refererer til de som tror at det bare er en enkel formalitet å få visum til USA, jeg trodde deg var enkelt å forstå.
Vil anbefaler at folk puster med magen og holder antipatier og trang til å "ta" andre for seg selv.
![]() |
#578 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og jeg spør hvem alle "de" er, kan du ikke svare på det istedenfor å gå til det du selv pleier å kalle personangrep?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Og det var nettopp det jeg svarte på... og igjen vil jeg anbefale folk å puste med magen,
![]() |
#580 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Så utover dine egne subjektive oppfatninger har du ikke grunnlag for å si at "folk" tror det er så enkelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USA-tur 2011 | akira | Reiseforum | 4 | 04-01-2011 15:59 |
ESTA-avgift for å "promotere" USA | BSSW | Flyforum | 1 | 11-09-2009 19:03 |
ESTA-ved innreise USA | SQ 777 | Reiseforum | 15 | 14-12-2008 10:23 |
Visum-kaos til USA efter oktober 2005 | HenrHans | Flyforum | 6 | 10-05-2005 11:51 |