![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,027
|
![]()
SE-REZ står fortsatt på OSL og har stått der siden den kom hvit fra DUB i starten av måneden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
Location: Oslo
Posts: 2,886
|
![]()
LN-RPK fløy til ENS i dag tidlig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,027
|
![]()
Stemmer det at LN-TUF nå skal ut?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,546
|
![]()
LN-TUF er planlagt SK9229;
OSL1000 - 1130BGR 03DEC BGR0600 - 1100MZJ 04DEC Siste flyvninger ble SK382 OSL-TRD 01DEC, med ble DIV tilbake til OSL pga stengt flyplass pga av kraftig snøvær. Ny avgang SK6382 OSL-TRD 02DEC og til slutt siste flyvning SK339 TRD-OSL 02DEC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]() Ser den snart lander i Bangor, flytid ca. 7 timer og 45 minutter fra Oslo. Hva skjer videre med den - hugges den opp eller får den et videre liv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]()
Med over 20 år og rundt rundt 45000 flight hours på baken er det nok kroken på døra, tipper jeg ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,027
|
![]()
LN-TUF er/var vel også eiet av SAS, det siste 1,5 året
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Nov 2004
Location: Egersund
Posts: 2,647
|
![]() Quote:
En artikkel i Flight i november omtaler at en FAA-inspektør oppdaget dette i juni, og de oppdaget etter hvert at 360 reparasjoner ikke var "etter boka". Etter hva Wall Street Journal rapporterte 11.november var det på det tidspunkt fremdeles 38 fly som manglet korrekt dokumentasjon. Om, og eventuelt hvor mange av disse som flyr uansett vet jeg ikke. Uansett, en stygg ripe i lakken for Southwest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]() Quote:
Last edited by LN-MOW; 12-12-2019 at 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,027
|
![]()
Var vel GECAS maskin dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]()
-76N så GECAS, ja. Skal sikkert på nye eventyr snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]() Ser ut som den fløy til Shannon. SK4095 Harstad/Evenes-Oslo, 18. september ble siste kommersielle flyvning med SAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]()
Sry - typo ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2019
Posts: 53
|
![]()
Jeg fløy SE-REY en tur i dag. Må si at den så relativt sliten ut, møkkete og fæl utvendig, hvit nose cone og i det hele tatt... Mye som tydet på at SAS ikke har planer om å "pynte brura" eller vie den mye kjærlighet annet enn strengt tatt nødvendig. Noen som vet hva planen er med denne fremover?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2019
Posts: 53
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2012
Posts: 645
|
![]() Quote:
Retur dagen etter med LN-RRB, som er 700. Takboks, men funka ikke. Ellers på det jevne med SAS, småslitent og litt lenge siden vask. Men bare 12 år gammel er ikke så ille til å være det selskapet. Last edited by Alpha; 09-01-2020 at 03:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Flyentusisast
Join Date: Feb 2020
Location: Oslo, Norway
Posts: 14
|
![]()
I følge Planespotters så er LN-RNO (Gjuke Viking) nå "Stored", og jeg ser at den er overtatt av Carlyle Aviation Partners, som er et slags begravelsesbyrå for fly. Så da er vel den over og ut.
Men fortsatt har SAS tre 737-700 som er over 20 år gamle. Det må vel være en del som forlater flåten i år? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og utfasingen av 737-800 | Someone | Flyforum | 273 | 02-03-2025 16:17 |
SAS og utfasingen av 737-400/-500 | vstenhjem | Flyforum | 449 | 19-08-2024 10:44 |
SAS og utfasingen av 737-600 | Someone | Flyforum | 437 | 01-08-2020 22:37 |
KLM starter utfasingen av 737-700 | Someone | Flyforum | 14 | 23-07-2019 06:41 |
Setekonfig SAS 737-700 | ToreD | Reiseforum | 16 | 08-11-2011 08:38 |