![]() |
|
![]() |
#181 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#182 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Taster f.eks. inn EWR-LAX uten status: 25 USD for bag 1, 35 for bag 2. Endrer status til *A Gold: Første bag gratis, 25 for nummer 2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
EBG
|
![]()
Hei. Litt avsporing her, men jeg kjøpte Sas Plus SVG-OSL-ARN-EWR-LAS
Og SAS plus i retur LAS-SFO-CPH-SVG Jeg ser at mine to United flygninger (EWR-LAS og LAS -SFO) er justert ned til økonomi og derfor tenkte jeg å oppgradere iallfall EWR - LAS (5,5 timer) til First hos United. Har prøvd å gjøre det online og prøvde å ringe til United kundeservice, men de kan ikke hjelpe meg. Er det en mulighet å snakke med Star Alliance ? Eller skal jeg bare gi opp ? ![]()
![]() |
#184 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du kan prøve å hente opp bookingen på united.com og se om det kommer opp upgrade options til både United Plus (for ekstra benplass) eller First. Men hvis reisen er billettert av SAS eller er på 117-dokument så kan nok ikke United oppgradere billetten din siden den må skrives om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
EBG
|
![]()
Ja biletten er bestillt gjennom SAS.
Jeg gikk inn på United.com og fikk oppgradet til United Plus, og fikk bekreftet nødutgang seter. Når jeg gikk inn etterpå for å bestille first ble det bom stopp igjen. Ringte til United igjen men til ingen nytte desverre..
![]() |
#186 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg har en reise KRS-OSL-EWR-OMA, med SAS Plus og United economy.
Jeg la til reisen med SAS-PNR i United appen, noe som gjorde at jeg fikk opp en UA PNR. Åpnet bookingen min på united.com, og får mulighet til å kjøpe Economy plus eller First. 169 USD til F skal de ha for EWR-OMA med en E170. Nesten 3 timers tur (2t45min) så det frister neeeesten. Eventuelt kan jeg jo kjøpe greit mye fra tralla for 169 daler... ![]()
![]() |
#187 |
EBG
|
![]()
Så sant så sant, de skal ha 250 $ pr pers, og vi hadde nok fått en del for 500$ og, men vi er begge 2 meter høye =)
Uansett, det blir ikke denne gang vi får nøte oss med å betale i tralla og sitte med nødutgang.
![]() |
#188 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg endte opp med å kjøpe meg opp til Economy plus for $59 på strekket EWR-OMA. Helt greit for en 3 timers tur. Så kan jeg heller kjøpe mat og drikke fra tralla for mellomlegget (110 USD) opp til F
![]() ![]()
![]() |
#189 |
EBG
|
![]()
Det ble en vellykket tur med nødutgangen
![]() ![]()
![]() |
#190 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Star gold får nå boardinggruppe 1 på United
![]() |
#191 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Måtte bare sjekke at du ikke bare hadde sjarmert deg inn i den køen. Ser at *A sølv nå gir gruppe 2.
https://www.united.com/web/en-US/con...g-process.aspx Tidligere ga både *A gull og sølv boardinggruppe 2. https://web.archive.org/web/20170723...g-process.aspx Og 1K er nå "preboarding"
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 10-10-2018 at 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg? Sjarmere meg inn i køen?
![]() ![]() Det funka overraskende bra på første flyvning med en E170. Får teste det videre til BWI straks med en 739. ![]()
![]() |
#193 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Gruppe 2 for *S er ikke noe nytt, fikk det allerede i 2015
Edit: sier ikke det ble innført i 2015, bare at jeg fikk det da, så kan ha vært mye tidligere. Last edited by WF789; 10-10-2018 at 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Trodde først det var nytt, men fylte på gamle regler på posten og fant da at det ikke var nytt... glemte oppdatere første linje. Sorry.
![]() |
#195 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Group 1
![]() |
![]() |
#197 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Takk.
Jeg spurte fordi jeg lurte på om det var noe jeg hadde misforstått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Etter 7 flyvninger i høst med United, må jeg si at boardinggruppe 1 som Star Alliance Gold er superdupert. Man kommer stort sett først om bord hvis man flyr i de bakre gemakker (1K og Global Services som preboardes er ofte i First) så da er det god plass til koffert i hattehyllen, og man kan finne setet sitt i ro og mak før resten kommer om bord. Det er spesielt kjekt å komme tidligere om bord enn røkla med United Mileage Plus credit card som fortsatt er i boardinggruppe 2.
![]() |
#199 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he Cecilie.. Global Services boardes før gruppe 1.
Deretter 1 som vi de siste årene har vært i som en miks av Mileage Plus 1K og Platinum . Og vi har veldig god plass i EconomyPlus med ekstra tommer med benplass og ofte oppgradert til First med( eller uten ) oppgraderingskuponger hvert år. ![]() Kreditkortet er bare et lokkestunt. Med betaling... Last edited by SQ 777; 26-11-2018 at 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Up in the air ✈
|
![]()
....og 40000-60000 miles ekstra på kontoen når du tegner avtale.
![]() Men så bor jeg ikke i USA og går glipp av det kortet. Ellers så er jeg en av de siste som går ombord uansett. Jeg har bare min lille ryggsekk som passer fint under sete så ingen hastverk. Ok....kanskje hvis jeg sitter i First. Da kan det være litt gøy å få drinken og komme så raskt til ro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish Airlines - generelt (reise/poeng/setereservasjon m.v.) | Vegasbaby | Reiseforum | 249 | 28-03-2025 11:55 |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om å reise med Finnair | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 03-03-2017 08:08 |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
Generelt om PPL-A | emiliea | General Aviation og sjøfly | 9 | 14-01-2015 21:11 |