Tirsdag på Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tirsdag på Verdens Ende

Glad tirsdag fra Verdens Ende. Hyttekontoret åpnet for over en time siden og nå er jeg klar for kundemøter i inne på fastlandet. Tilbake til øen i ettermiddag. Ha en flott tirsdag du også.

Re: Tirsdag på Verdens Ende

God morgen fra Grefsenveien trikkestopp. Dukker vel opp noe lyseblått snart. Siste halvdel av forrige ukes Flypodden på øret, så da er jeg snart ajour der. Ha en fin dag

Mornings fra Hotel Okura i De Pijp. Fint og dyrt hotell, og med beliggenhet i et område av Amsterdam jeg ikke har besøkt så mange ganger. Ganske rolig nabolag, men med godt utvalg av både vannhull og spisesteder. Og ikke et eneste engelsk utdrikkingslag å se[emoji3] Klar for siste dag på konferanse, hjem med DY sent i kveld. Ha en strålende tirsdag.
4658bb985c7a23b7d9545476fbb588ed.jpg

God morgen fra Snillfjord. :)

Som kan melde om skyet oppholdsvær....i alle fall enn så lenge.

Her er man siden sist startet på ferien. Med en ferieplan som innebar å være VM-slave i noen uker fremover passet det skikkelig dårlig at TVen takket for seg på lørdag, bare 40 minutter før Tyskland-Sverige. Dermed fikk man svidd av en raus mengde store lapper i går på en ny en. Nå ventes det på at de skal levere glane-kassa ila morgenen/formiddagen, slik at man kommer seg utav huset, da man har man lovt seg bort på diverse aktiviteter utover dagen.

En fortreffelig en ønskes. :)

Morn frå Trondheim. Dag to i "normal" jobb (same stol som sist...). Halvanna veke til ferie!

God morgen fra Sola. Morgenens kaffeslabbaras er over, nå på sommeren avtar oppdragsmengden og følgelig de varer kaffeslabaraset noe lengre enn vanlig om dagen.
Ellers går det i ferieforberedelser og rydding av kontor. Sistnevnte er mer krevende enn jeg forutså. Men slik er det vel når en har hatt stort kontor i nærmere 20 år.
Ha en glitrende flott sommer tirsdag :-)

God dag fra Flytoget. Siste tur før ferien. Både Tromsø og Sortland på programmet. Om noen er på OSL de neste timene så sitter jeg i loungen og tar livet med ro! Skål for ferie på fredag!

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

Jaja, da var ferien over for denne gang. Nå venter to og en halv arbeidsuke før det blir en snartur til Tyskland.

Skikkelig rock’n’roll i går, og nærflyplassen fikk også svi. Skal bli samme moroa i dag. Ikke fly via ATL om ettermiddagen/kvelden midtsommers ...

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her skinner solen, så man skal ikke klage annet på enn at man sitter inne og jobber. Men halvannen time til nå, så slipper man fri og kan ut og hygge seg litt.

Kan det ikke heller se å bli helg snart?

Back