• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY EI-GBB/LN-NOF - status

LN-NOF fløy i dag til ARN for så å bli EI-GBB fra 5FEB, starter å fly for NAX(-IBK) på CPH fra 6FEB.
 
Håper de ¨prioriterer¨ å ta 737-maskiner uten SkyInterior fra NAX når de skal overføre til IBK/NRS(/Argentina?)
Boeing 737 -86N 36809 2647 EI-GBB Norwegian Air International re-regd in svc 05feb17 ARN-CPH ex LN-NOF
 
Om det var jeg som var sjefen for en nysatsing i et nytt marked, så var det siste jeg ville gjøre å sende de eldste og minst pene maskinene dit. Rælet lar man være igjen i det modne markedet.

Rent bedriftsøkonomisk, altså.
 
EI-GBB er på vei CPH-BUD som D88905 for utfasing og tilbakelevering til utleier.
Ting tyder på at den etter hvert skal til Korea og FlyGangwon, men i disse tider er vel ingenting sikkert...
 
EI-GBB er på vei CPH-BUD som D88905 for utfasing og tilbakelevering til utleier.
Ting tyder på at den etter hvert skal til Korea og FlyGangwon, men i disse tider er vel ingenting sikkert...

EI-GBB sletter fra Irsk register 15MAY20, skal videre til FlyGangwon ja
 
Flyr BUD-OSR i dag 31/7 for å få på seg noen lag med lakk, fremdeles som EI-GBB:

Skyliner:
Boeing 737 -86N 36809 2647 EI-GBB Dubai Aerospace ferrrid 31jul20 BUD-OSR for paint prior delivery to? e LN-NOF
 
Skyliner melder at denne omsider ble levert i går:
Boeing 737 -86N 36809 2647 HL8397 FlyGangwon delivery 04aug21 OSR-NQZ ex EI-GBB

Det er noe med HL-registreringen som ikke stemmer, planespotters angir at EI-GBB skulle blitt HL8397, men "ntu", og at HL8397 ble gitt til c/n 35145 ex G-FDZR (TUI). Vi får se hvem som har rett etter hvert...
 
Skyliner melder at denne omsider ble levert i går:


Det er noe med HL-registreringen som ikke stemmer, planespotters angir at EI-GBB skulle blitt HL8397, men "ntu", og at HL8397 ble gitt til c/n 35145 ex G-FDZR (TUI). Vi får se hvem som har rett etter hvert...

Da har Skyliner rettet det opp, og EI-GBB/LN-NOF er fremdeles i OSR:
Boeing 737 -8K5 35145** 2849 HL8397 FlyGangwon delivery 04-06aug21 OSR-NQZ-YNY ex LZ-DAZ
 
Etter over to år i OSR ble det Slovakiske Go2Sky som overtok denne, ble levert OSR-BTS sist mandag 17/10:
Skyliner:
Boeing 737 -86N 36809 2647 OM-GTK Go2Sky delivery 17oct22 OSR-BTS ex EI-GBB
 
Back
Top