![]() |
|
![]() |
#161 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Får man brukt lounge når man kommer fra utland til innland med EBG da? Jeg vet jo at innenrikslounger i USA er triste saker, men noen har ikke vært så verst med betjent bar - dog så er det den dollaren du alltid må gi i tips lettere irriterende.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Sorry vet ikke, har ikke vært EBG på 11 år...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fløy UA925 LHR-IAD og lot snusboksen og customsskjemaet ligge fremme like før landing. En hyggelig flyvertinne fortalte meg at jeg måtte gjemme den fordi alle tobakksprodukter var forbudt ombord. Hun sa at det "alltid" har vært slik, men at hun ikke "enforced it" siden hun var fra sørstatene hvor "alle" brukte tyggetobakk. Artig sak, men har aldri hørt om det før. Noen som har?
![]() |
#165 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er en føderal bestemmelse. Du har lov til å medbringe, men ikke bruke, tobakksprodukter. Dette inkluderer 'smokeless' tobakk, altså tygge- og snusvariantene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sitter her i noe som minner om en anleggsplass. Mye tildekte områder, setene helt slitt.
![]() Men mattilbudet har blitt mye bedre enn februar i år, som da var bedre enn i gamle dager. Kanskje de har fått meldinger fra US MP kunder at det gamle ikke holder mål med det de møter i utlandet . Jfr T2 LHR UA sin... Skal prøve HKG sin i oktober.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg skal for første gang på lenge fly med United. Med bookingklasse W kan jeg vel bare glemme å oppgradere for poeng på forhånd? Sas EB poeng altså.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tror at ikke oppgraderer andre enn sin egen menighet. Husk det er fullt av dem som har alle muligheter. Også kuponger etc etc...
Men merk at jeg ikke vet sikkert... Har aldri sjekket, siden vi er i menigheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#170 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvordan er prisene for cash upgrade fra eco til Business? Typ i gate eller ved service desk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-T530 via Tapatalk
![]() |
![]() |
#172 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok, det var ingen dum pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk tilbud om 219 daler til F SEA-ORD for to uker siden ved innsjekk online. Anbefaler å laste ned UA app, da kommer disse tilbudene opp når du sjekker inn der og du kan kjøpe oppgradering direkte i app.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Betalte 221,- NOK for upgrade LAS-LAX. Ikke lange flyturen, men til den prisen var det ikke noe å tenke på. Får jo 600 poeng istedet for 300 også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker for svar. Ser ut som det lønner seg med is i magen her. United APP lastes ned as we speak!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg betalte for oppgradering hos UA en gang (ca. rett etter at jeg hadde booket), og mener jeg kun fikk poeng for den opprinnelige økonomibookingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ok, har ikke reist enda, så skal ikke protestere på det. Observerte bare at jeg fikk ny eticket med ny bookingklasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal reise domestic med United i økonomi. Lurer på hvor mange kolli jeg kan sjekke inn når jeg er Star Alliance Gold (EBG)?
Prøver å finne ut av det på siden til United, men virkelig en labyrint. Takk for eventuelle svar!
![]() |
#180 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish Airlines - generelt (reise/poeng/setereservasjon m.v.) | Vegasbaby | Reiseforum | 249 | 28-03-2025 11:55 |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om å reise med Finnair | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 03-03-2017 08:08 |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
Generelt om PPL-A | emiliea | General Aviation og sjøfly | 9 | 14-01-2015 21:11 |