![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
De bruker SK gullstua , også for sine UA G, Plat og 1K ... Har nylig brukt den og neste i august.. Aner ikke om andre *G. ??
Edit: Vet ikke om UA Busines blir i gullstua eller "forværelset".. Last edited by SQ 777; 27-06-2016 at 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Vi er en kameratgjeng på fire personer som skal reise EWR-FLL med UA i starten av september. Ser at billettene er et hakk billigere dersom man bestiller via f.eks. Momondo enn hvis man bestiller direkte gjennom UA sine sider. I oppsummeringen av bestillingen står det beskrevet at kun håndbagasje er inkludert, men jeg sliter med å finne ut hvor man kan betale for å sjekke inn bagasje. Er det noen som har råd/tips om hvordan jeg kan ordne dette? Prøvde også å bestille via UA sine sider, men samme problem dukker opp der. Får man tilbud om å kjøpe ekstra bagasje i etterkant av kjøpet av selve flybilletten? Har også lest en plass at UA ikke tar betalt for innsjekket bagasje. Er en tanke urutinert på dette feltet og håper det finnes hjelp her inne. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du betaler når du sjekker inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Etter fjorårets sommerferie sitter jeg med 5 x $200 vouchers hos United som snart går ut. Finnes det noen mulighet å benytte alle disse på - dersom kun 2 av oss (opprinnelig 5 pers som fikk voucher) bestiller billett? Eller får jeg kun benyttet 1x $200 ved bestilling av reise?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ring 81003630.. Ganske sikker på at du kan bruke alt...De refunderer alle billetter du avbestiller også. Godskriver beløpet minus $ 200 inntil et år etter bestilling. Så de er nok greie ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
På nett kan man i alle fall kun bruke 1 stk voucher per bestilling. De er jo også "personlige", så jeg ville blitt overrasket om man kunne ringe og benytte flere vouchere registrert på forskjellige navn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har 20.000 United-poeng som går ut på nyåret og en lengre reise med United i økonomi i desember. Derfor tenkte jeg at jeg har en gyllen mulighet til å bruke de på noe fornuftig, som f.eks en oppgradering. Fikk først opp vedlagte valg, men når jeg velger meg selv som passasjer er det bare siste leggene som er mulig å oppgradere. De tre første blir grået ut med en tekst om at man ikke kan oppgradere på internett, så det er kanskje håp uansett.
Så til spørsmålene: - får man poeng for ny klasse ved å oppgradere på forhånd? - er det verdt ~4500,- for en tur over dammen i BusinessFirst? Jeg sover relativt godt i økonomi og har tilgang til lounger fra før. - hvilken rute ville dere oppgradert? FRA-SFO på upper deck er det soleklare valget, men hjem er over natta i tillegg til at den egentlig i grået ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har erfaring med avbestilling innen 24 timer? Må man be om refusjon særskilt, eller går det automatisk? Fikk error-melding ved selve avbestillingen, men bestillingen anføres som kansellert når jeg henter den frem under My Bookings. My Bookings er hva man henvises til angående refusjon, men finner ikke noe særskilt for refusjoner av reiser avbestilt innen 24 timer der. Formoder det derfor går automatisk, som hos øvrige *A, men man kan aldri vite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gikk automatisk for meg i sommer (bestilte feil datoer, kansellerte, og bestilte riktige datoer. Kun trukket for det nye beløpet).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvordan fungerer egentlig setevalg på en UA flyging med en SAS utstedt billett? PÅ min bestilling ser det ut som store deler av seteradene ikke finnes på UA leggen - kan kun velge seter langt foran eller langt bak rad 7-12 eksisterer så eksisterer ikke rad 13-19...
Er innenriks i USA det her boeing 737-700 som skal fly ruten i følge SAS. SAS referansen fungerer selvsagt ikke på UA sine nettsider... Rad 9 eksisterer heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Jeg fikk booket seter til min SK billett med UA i fjor høst. En del seter var blokka for de med UA status så det ut til, men et par uker før avreise fikk jeg 1 AB på 757
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Men UA sine nettsider får SAS IT til å fortone seg som cutting edge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som har erfaring med midtsetet i businesskabin på 767-400? Disse gamle CO flyene altså med solo sete i midtgangen. Lurer på om trafikken blir plagsom på begge sider?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
https://www.seatguru.com/airlines/Un..._737-700_A.php
![]() |
![]() |
#156 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og husk å unngå rad 20, seteryggen kan ikke legges ned , men kjempeplass.
Men rad 21 kan legges ned . Lett å passere dersom aisle personen sover. Fruen og jeg har alltid C+D.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Kortsvaret er vel nei, men det finnes noen få unntak. Jeg har fått en gang, men i nær 100% av tilfellene, så går nok de ledige setene til UA sine egne Milage Plus medlemmer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Null sjanse, standby køen for upgrade er lang. Mange har betalt og mange har brukt Upgrade kuponger som en en får som Platinum eller. best, 1K. De har vi brukt og oftest kommet med.
Vi har som Plat og 1K ikke kommet med , kun i standbykø. De vurderer også booking "bokstav" før status. Vi har alltid billigste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish Airlines - generelt (reise/poeng/setereservasjon m.v.) | Vegasbaby | Reiseforum | 249 | 28-03-2025 11:55 |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om å reise med Finnair | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 03-03-2017 08:08 |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
Generelt om PPL-A | emiliea | General Aviation og sjøfly | 9 | 14-01-2015 21:11 |