![]() |
|
![]() |
#121 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Takk for svar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det noen som har tips om noe fornuftig man kan få ut av 2x100 USD vouchere som snart går ut?
![]() |
#123 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Finn en billig open-jaw reise til USA og bruk UA-sjekken mellom byene. Men da trenger du kanskje mer enn en helg ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Flyklapper
|
![]()
UA dedikerer 19 772'er til innenriksflåten (hovedsaklig Hawaii) og legger om til 10 i bredden på økonomi ..
http://viewfromthewing.boardingarea....omestic-coach/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal reise tur/retur LAX-HNL med UA i sommer, har booket billetter(klasse S), hvordan går mann fram for og evt kjøpe oppgradering?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ring dem på norske 810 nummer. Helst etter kl 16 da Houston er våken..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Flyklapper
|
![]()
Gå inn på bookingen din på United.com. Man får normalt tilbud om det meste der ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er det det som er trikset for å komme til noen det er mulig å forstå på telefonen? Sist jeg ringte kom jeg til ei frøken med så sterk asiatisk aksent at jeg kanskje skjønte 20 % av det hun forsøkte å si.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Har en ny booking med UA fra EWR-MCO i sommer, og er Star Aliiance Gold (EBD). Når jeg sjekker bookingen min ser jeg at jeg må betale $25 for bagasjen min (gjelder også de 3 andre på bookingen, hvorav 2 av dem er Star Gold (EBG). Skal det ikke være 1 kolli gratis når man er Star Gold?? Opplevde det samme fra LAS i fjor høst, og klagde da til SAS i ettertid og de beklaget og refunderte utlegget. Hva er det som skjer med United da, følger de ikke reglene til Star Alliance lengre??? Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]()
Jo takk, eql1zr.
Var det jeg også mente, men i bookingen min står det at de skal ha $25 pr koffert, og at det kun er Milage Plus-kunder som får gratis... Når jeg reiste hjem fra Las Vegas var de helt rigide på dette, og selv om SAS sin kundeservice snakket på tlf med de i innsjekkingen der nektet de å godta det. Fulgte KUN det som sto på dataen og sa rett ut at de ikke kunne brydd seg mindre om hva Star Alliance var.. Derfor jeg vil være føre var denne gangen. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
På min siste booking står det to gratis bags i bestillingsbekreftelsen (en ekstra pga intl), men allikevel med forbehold om at status må være gyldig ved innsjekk. Hvis en sjekker bestillingen på nett skal en kunne se om EB-nummer er lagt inn riktig (inkludert riktig status) https://www.united.com/CMS/en-US/tra...edBaggage.aspx Edit: På linken over kan en taste inn pnr og se hva som gjelder en spesifikk booking Last edited by eql1zr; 13-04-2016 at 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Problemet kan kanskje være at UA ikke gjenkjenner EBD som *G?
![]() |
#134 |
|
![]()
Mulig du har rett i det Cecilie!
Når jeg sjekker bookingnummeret vårt står det at vi må betale 25$ pr koffert ja. Ingenting om gratis pga Star Gold.. Irriterende. Får sende dem en mail. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du får igjen pengene ved klage i etterkant, men det skulle selvsagt ikke være nødvendig..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
På den siste bookingen min med UA i fjor sommer EWR-NAS-EWR sto det på min booking at både jeg (EBG) og reisefølge (uten status) hadde 1 kolli gratis innsjekket bagasje. Merkelig at systemet ikke gjenkjenner dette for deg Kimpe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
United er tilbake med sommerrute fra Oslo, og såvidt jeg kan se er det Menzies som er handling agent. Hvilken lounge bruker de for BusinessFirst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det ikke naturlig at de bruker SAS-loungen for Biz- og *A-gjester?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Star gold kan jo uansett bruke SAS loungen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish Airlines - generelt (reise/poeng/setereservasjon m.v.) | Vegasbaby | Reiseforum | 249 | 28-03-2025 11:55 |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om å reise med Finnair | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 03-03-2017 08:08 |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
Generelt om PPL-A | emiliea | General Aviation og sjøfly | 9 | 14-01-2015 21:11 |