![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2013
Location: Stockholm
Posts: 1,041
|
![]()
OY-KAN (A320) flyger just nu SK849/SK868 ARN-OSL-ARN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2007
Posts: 749
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,518
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
|
![]() Quote:
__________________
Upcoming flights; mange! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
Location: Oslo
Posts: 1,194
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Newbie
Join Date: Jul 2015
Posts: 171
|
![]()
Jeg fløy RRE OSL-BOO 8.11, da med de gamle chartersetene. Var ikke gjort noe til da, så må være en annen grunn til at den sto 1.-8 november.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
Location: Alta/Bærums Verk
Posts: 5,335
|
![]() Quote:
![]() Espen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 1,135
|
![]()
LN-RRG er enroute OSL-CPH nå og returnerer som SK1460 kl. 15:25. Ser på seatmap at det fortsatt er gammel config med 180 seter, regner derfor med at det ikke er gjort noe med setene da kabinen trolig blir bygget om lik de andre -800 med 181 seter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,894
|
![]()
Er LN-RGD overført til norsk produksjon eller er det bare en gjesteopptreden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
Location: Drammen
Posts: 850
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,894
|
![]() Quote:
Disse nye -800 i LN-RGx serien har jo fra starten av vært basert på ARN uten Wifi, men har fløyet på hele nettverket ut derfra. Så ikke bare innenriks, snarere tvert i mot |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,800
|
![]()
Mer overraskende er det vel egentlig at de har gamle Recaro-seter, og ikke de nyeste slim seats.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Norway
Posts: 4,121
|
![]() Quote:
En annen ting er at LN-RPN B737-883 har fløyet i svensk produksjon igjen i ca en måned etter to eller tre år i norsk produksjon og at SE-RJU B737-76N nå har fløyet i norsk produksjon i over to måneder, den fløy i Sverige fra den ble levert i fjor.
__________________
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2013
Location: Lidingö
Posts: 286
|
![]() Quote:
Apropå SE-RJU - den levererades inte till SAS Stockholmsbasen i fjol, utan sattes i trafik redan i juni 2013. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2012
Location: Boden, Sweden
Posts: 502
|
![]()
LN-RRL B737-883 har flyttat till svensk produktion sedan flera månader och igår flög jag SE-RJR B737-76N ARN-LLA. Den senare verkar ha flyttat i veckan från norsk produktion.
__________________
/ Peter [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/pic/Stromoren.gif[/img][/url] |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2013
Location: Lidingö
Posts: 286
|
![]() Quote:
SE-RJU tycks, å andra sidan, ha flyttat till Norge. Intressant var att OY-KAO, Airbus 320, igår flög SK525/526 ARN - LHR och tillbaka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,894
|
![]()
Ser ut som RCW (-600), RRN (-700) og RGE (-800) flyr ut fra CPH i dag. Første på vei til CPG fra FRA og de to andre til FCO.
Er det mange syke Airbusser igjen? Last edited by Someone; 24-03-2016 at 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2012
Location: Boden, Sweden
Posts: 502
|
![]() Quote:
__________________
/ Peter [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/pic/Stromoren.gif[/img][/url] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,894
|
![]() Quote:
Det er fullt mulig de mangler A32x piloter, det vet jeg ikke noe om, men neppe pga A320neo. Husk at cockpit er mer eller mindre identisk og det kreves ikke noe omfattende opplæring for og variere mellom CEO og NEO. Så skulle SAS ha mange andre piloter på Airbustrening så burde de heller mangle 737 piloter? Husk at A320neo heller ikke er noe nytt fly, men er dagens fly som har fått nye motorer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2013
Location: Lidingö
Posts: 286
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke 737 hos SAS har 2 jumpseats? | Erling | Flyteknisk forum | 1 | 02-05-2016 02:41 |
Rykte: SAS vil bytte ut 737 med A32x | FBI2012 | Flyforum | 105 | 22-09-2015 22:47 |
Hvor mye flyr SAS til Saltzburg i vinter? | vstenhjem | Reiseforum | 2 | 01-12-2013 15:27 |
SAS 737-400 -Hvilke rader har ikke vinduer? | LTH | Flyforum | 6 | 28-09-2008 17:26 |
SAS og Braathens Boeing 737-700 flyr ikke like fort... | LTH | Flyforum | 7 | 07-02-2005 10:01 |