![]() |
|
![]() |
#101 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Har ikke fått denne bekreftelsen, og det gjør mye noe bekymret. Jeg brukte electronic gift certificate for betaling på 400USD, for en billettpris 392USD. Rart at jeg ikke får endelig bekreftelse...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
... Eller gå inn på united.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Mulig giften trenger lenger klarering ? Ev, i morgen, kl 17 ring 810 nummeret til UA , da har de erfarne "CO" agentene i Houston våknet opp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke uvanlig at det tar litt tid, har selv opplevd at det har tatt over 24 timer når jeg har brukt voucher. Har også opplevd at det har tatt 12+ timer når jeg har betalt med kort, selv om det som regel går på noen minutter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Gjorde det, det var der engelsken ovenfor var kopiert i fra. Det viste seg å være et IT-problem: - Vi kunne kun bruke våre Vouchers hvis vi valgte USA som billingssted. Dette likte ikke systemet når jeg sa at vi bodde i Norge senere i prosessen, selv om billetten kostet 392 og voucher på 400 - Første som prøvde å hjelpe meg på tlf krevde 25 usd ekstra for å ordne dette. Det viste seg å ikke stemme. Hun klarte ikke å ordne problemet og ble satt over til noen andre - Etter en time og 40 min fant en person problemet og løsningen: de måtte omgjør billetten til norske kroner og voucher til norske kroner. Det viste seg at vi skylte dem 3 kroner. Dette kunne man ikke gjøre på nettet vist... Jajaja, gratis tur i det minste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fruen og jeg har vært heldige at vi aldri har måttet kansellere en CO/UA reise i de siste 7-8 årene de har fløyet herfra eller via Europa.
I November ble hun syk og ble hjemme mens jeg dro til BDA alene.. Ringte UA kvelden i forveien og kansellerte hennes. Fikk god gammel "tilgodelapp" med en gang i mail som besto av hennes booking med tilbud om å rebooke innen et år på samme ref. Det ble booket 09.02.15. Så noe måtte gjøres før FLL neste uke. Pris billett til BDA påskrevet kr. 5.372. Så i dag booket jeg meg selv først til LAS i september for 5.325 . Ringte UA, instant svar og god kjempeservice( som alltid ) og de endret hennes BDA ref på kr. 5.372 til mine flighter til LAS. Samme gamle pris 5.372 på billetten., men betalte kun gebyr kr. 1.781 ... ![]() ![]() I tillegg skylte de oss $ 5.21 og lurte på postadresse i USA hvor de kunne sende sjekken . Lo og sa , selvfølgelig, glem det. ![]() Jaja, i framtiden er vi ikke i tvil om hvilket selskap vi vil bruke og beholde status. Disclaimer: Vi tok ikke ut legeattest og ba om pæng fra Europeiske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det er så deilig å lese om god service!!!
![]() |
#108 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, i ettertid ser jeg at , grunnet kurs på USD, er rebooking fee $ 200.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har lest litt på flyertalk sitt united forum og nesten blitt vettaskremt
![]() Jeg og fruen skal fly EWR-FLL-EWR med UA om en måned i domestic first, og ut fra alle klager og problemer på det forumet ser det ut som at vi må sjekke setene våre hver dag, og derstom det er mange 1K eller GS som reiser kan vi bare glemme å få første eller andre valg av middagen de serverer underveis. Forøvrig så er det vist en fare for at flyet er fullbooket også slik at vi ikke kommer oss til FLL i det heletatt.. OK, svartmaler nå, men det stod mye dommedag på det forumet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Norfindir: Slapp av og nyt turen!
I 99% av tilfellene skjer det ingenting og du får alt du ønsker. Flyr UA mange ganger i året og aldri hatt problemer som du snakker om. Relax ... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott
![]() ![]() Last edited by Norfindir; 16-01-2016 at 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Flyr EWR FLL til fredag 22- og tilbake 29 Er oppgradert til F begge veierog har valgt seter , Begge er 1K Er vel ikke viktig å første eller annet valg av mat ombord Det er FLYmat
![]() Last edited by SQ 777; 17-01-2016 at 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så lenge jeg slipper fisk så! Men, det er siste flight på tur til FLL så i værste fall får jeg holde meg til drikke og snacks. Så det er mulig å få fra BOB om man ikke fant noe i F.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He, he,
![]() ![]() Som Fnate sier, flymat smaker ofte som Grevling Last edited by SQ 777; 18-01-2016 at 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, to spørsmål
er det verdt å kjøpe seg en oppgradering til Economy+ ? og andre spørmål, hvor mange poeng får jeg på EB kontoen min på United ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
Her finner du opptjeningstabell, som viser % i de forskjellige bookingklassene: https://www.sas.no/Templates/Flexibl...aspx?id=216853 (NB! Scroll litt ned, til den som gjelder fra 1/3/2015) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har en retur med jobben fra Toronto via Newark til Oslo, United på alle segmenter.
Mellomlanding på EWR er 1t 40m. Har aldri mellomlandet i USA tidligere på vei mellom to andre land, og lurer på om dette er for kort tid? Noen som har erfaring med en slik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Så lenge det er pre-clerance i Toronto, så bør dette gå greit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Beregn god tid i Toronto. Særlig security kan være en svært tidkrevende affære ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish Airlines - generelt (reise/poeng/setereservasjon m.v.) | Vegasbaby | Reiseforum | 249 | 28-03-2025 11:55 |
Generelt om å reise med BA (seter, innsjekk etc., mv....) | K3nn7 | Reiseforum | 357 | 05-03-2024 18:03 |
Generelt om å reise med Finnair | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 14 | 03-03-2017 08:08 |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
Generelt om PPL-A | emiliea | General Aviation og sjøfly | 9 | 14-01-2015 21:11 |