![]() |
|
![]() |
#21 |
Peter Fox
|
![]()
Det eneste som ikke er barnevennlig er slutt-regningen. Den blir for TNOK 7 pr døgn
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har forslag til destinasjon fra SVG 23. -> 27.12 helst et sted litt varmere enn hjemme :-) ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvordan er det å bade på Sri-Lanka? Farlige undervannstrømmer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Selv på grunnt vann var det endel å se: https://www.youtube.com/watch?v=Uv-X8rKqi-0
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Planlegger et en måneds langt asia opphold 14. januar - 15. februar.
Det er ønskelig at levekosten er lav og at det er ok internett connection for e-post. Har sett oss ut enten Vietnam eller Bali. Noen som har noen formeninger om de to? Bali seiler opp som en liten favoritt etter å ha sett en del bra hotell på hotels.com i fht Vietnam, men er redd det er en del dyrere og mer turistifisert på Bali. I Vietnam har vi sett på Phan Tiet, Nha Trang og Da Nang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Vil heller anbefale Philipinene, men kom deg unna Manilla.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 21-11-2015 at 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da vi var på Bali i februar opplevde vi kun tre-fire korte, dog kraftige, regnbyger i løpet av to uker. I Sanur (sørøst-Bali) opplevde vi ikke lumske tilbud en eneste gang. Men noe plast på strendene og løshunder. I Kuta var vi ikke.
Indre, nordre og vestlige deler av Bali er fantastisk flott. Vietnam er også bra. Og Filippinene som Robertaas anbefaler. På sistnevnte ville jeg bla anbefalt Bohol/Panglao. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vil uansett anbefale et par netter i Manila før en drar videre. Palawan er spennende også..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Har hørt gode ting om Lombok så det burde vi kanskje se litt nærmere på til en senere anledning. Quote:
Quote:
Det finnes som dere sier veldig mange andre og bedre plasser å dra i det landet, men ref kidnapping og diverse i det siste så er vi noe skeptisk til å bevege oss så mye utenfor store og velkjente hotel/resort, noe som vil begrense opplevelsen. Berettiget bekymring eller har noen litt mer info om de ulike "grupperingene" som krangler med regjeringen i det landet nå? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Man må absolutt ikke dra til Mindanao og Abu Sayaf.... Muslimsk terror der...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mui Ne, Vietnam har veldig bra priser og fine strender. Mekka for Kitesurfing saa du maa nok regne med litt vind og mye kitesurferere overalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Nha Trang ser vi også mye på. Ser derimot ut som denne plassen får en del blandet kritikk. Noen som har vært der? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Hvor skal vi/jeg reise?"-tråden | -Sindre | Reiseforum | 138 | 15-10-2018 11:35 |
Hvor bør en 15-åring dra hvis hun kunne reise "hvor som helst" med bestemora? | blazius | Reiseforum | 17 | 19-05-2016 23:17 |
Hvor kan man reise med "Norwegian traveldocument for refugees" ? | Capgras | Reiseforum | 1 | 18-12-2015 11:26 |
Ideer om destinasjoner for sommeren 2015? Hvor bør jeg reise 2015? | robertaas | Reiseforum | 69 | 15-03-2015 20:03 |
Hvor finner jeg "Match me" på SAS sine hjemmesider | BårdK | Reiseforum | 4 | 18-05-2011 18:51 |