![]() |
|
![]() |
#121 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det stemmer at MCT er 50 min. for utland->innland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er standard MCT, for online forbindelser med SK, så er det 45 min når du kommer inn med narrowbody, og 60 min når du kommer inn med widebody (i praksis SK908).
![]() |
#123 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei!
sitter å kikker på tur til New York fra TRD og da fant jeg ut at connection tid var meget knapp.. noen som har erfaring med så knapp tid ? fra innenlands til gate 50+ på 45 min ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Joker
|
![]()
På hjemveien spiller det jo ingen rolle, men det er kjedelig å miste flyet på utreise. Selvom du vil bli booket om på den ene eller andre måten. Jeg tror det skal gå, men ville nok foretrukket litt mer tid, vet jo aldri med forsinkelser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fløy nøyaktig den ruten for noen uker tilbake, eller rettere sagt - jeg skulle ha fløyet den ruten.
Jeg rakk for så vidt SK907 og boardet i grei tid, men det hjalp lite da flyvningen likevel ble kansellert.. SK910 var overbooket slik at jeg ble overført til SK908 og fløy via Gardermoen heller enn CPH. Lite flyvninger mellom CPH og TRD, så om du mister hjemflyet må du nok via OSL for å komme hjem i rimelig tid.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei Hifiman!
Flydd samme ruten mange ganger de siste par årene og har aldri hatt problem overhodet. Eneste at man kan bli litt svett på hjemturen, men har alltid opplevd at man har ventet på alle pax, da det som regel er en god del da de fleste fly fra USA lander i den tiden og man vil ha med de som har transfer. Så ville ikke bekymret meg overhodet! Skal gjennom samme både i oktober og November, og behagelig med å slippe å vente alt for lenge på connections! IRR Ops kan man alltid oppleve, men som sagt aldri hatt trøbbek med "din" reiserute. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk folkens
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er litt uerfaren på OSL om sommeren, så jeg håper at ekspertene kan gi litt råd.
Skal rekke et fly til ARN (har videreforbindelse derfra 4 timer etterpå) kl. 0920 Kan ta toget slik at jeg er på OSL kl. 07 eller kl. 08 Rekker jeg å sjekke inn bagasje og gå gjennom sikkerhetskontrollen på ca. en time midt i juli?
![]() |
![]() |
#129 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ankommer fra CPH og skal til TRD med kun håndbagasje og har 55 min på gjennomgående billett,
da må jeg fortsatt gjennom duty-free opp i andre etasje og ny sikkerhetskontroll ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja inntil utpå høsten du må gjennom tollen nede
![]() |
#132 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var det jeg fryktet ja , er vel litt knapp med tid, blir fort litt springing ?
i hvertfall visst jeg får gate 19.... har ingen status eller fast track |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Må man fremdeles hente baggasje i Oslo og ta gjennom tollen og droppe den av igjen i transit i Oslo? Har en knapp halvannen time til innenriksfly, er det noen snarveier man eventuelt kan ta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hvor kommer du fra?
![]() |
#135 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Frem til 1.12, men mindre du kommer fra Milano, så må du det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kommer med Qatar fra Doha, videre med SAS til bodø
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nei, men da er planen at flere skal få det, uten at jeg vet hvilke(n) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Forstår det slik at det er lurt med Pilot'n og forhold til å se hva som skal til av informasjon til PAX'n...
Det informeres ombord for ankomst OSL, og flyers er laget til de det gjelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tenkte oss en tur til Tromsø.
Rekker man å springe fra Moldeflyet til DY, som ankommer etter rute, 0755, til å rekke DY310 til Tromsø, klokken 0820, mon tro? Har bare håndbagasje, ja. Og DY421 fra Molde pleier som oftest å være ganske mye før rute til OSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enklere transfer utland-innland på OSL fra høsten 2015 - Domestic Transfer | Mekum | Flyforum | 692 | 17-12-2024 17:23 |
Om flyplassen i Roma (transfer, lounger etc) | SQ 777 | Reiseforum | 0 | 24-07-2017 16:31 |
Om Basel, flyplass, transfer m.v. | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 9 | 02-01-2017 12:09 |
StarAlliance lounger på Beijing flyplass | gardkarlsen | Reiseforum | 5 | 13-03-2010 21:04 |
Fantastiske Flyplass-lounger | hurvert | Reiseforum | 0 | 10-04-2008 13:06 |