Under 4 timer igjen ...

Farmer

ScanFlyer Crusty
Da sitter jeg på Kastrup, har fått meg en rødpølse og en øl og venter på å få gå ombord i SK973 til BKK. Først litt god mat og drikke, så får jeg vel prøve WLAN ombord igjen.
Var ikke i tvil om å velge SK denne gangen, og både C-klassen og WLAN var betydelige faktorer som veide for ... :up: Kommer med "Live rapport" senere i natt

God tur... Gleder meg til rapporten som vel kan leses til kaffen i morgen tidlig!!!

Originally posted by Bizflyer
Godt å se at det er noen som ikke bryr seg om prisen når de reiser!! :thumbup

Gjør da det, men bonuspoeng brukes lett til Upgrade.. Umulig å få brukt dem ellers ..

AHHH, endelig ombord på mitt favorittsete 9A , og etter å ha fått et utsøkt måltid med god drikke til har jeg rigget meg til her for litt surfing og jobbing ombord i Sk 973.
Kan fortsatt nesten ikke fatte at det er mulig å være online ombord i fly :D

God morgen. Da var en god natts søvn unnagjort, og for min del passer min kropp godt i SAS sine stoler, selv om en Flatbed nok hadde gjort søvnen ennå bedre. Litt kaldt i kabinen, men disse elskverdige vertinnene løste det med et teppe til :)
Akkurat nå ser jeg på flyets Moving Map at vi snart er rett over Calcutta,så nå kommer frokosten snart tenker jeg. Det har gått unna i natt, med god medvind, slik at vi lander ca 30 min før rutetid. Ser at vi faktisk har en Groundspeed på 1050 km/t nå , så medvinden er nok betydelig her vi ligger på 39000 fot.
Da får jeg nok legge bort PC`n litt mens frokosten inntas

Back