O ona ScanFlyer Blue 13 Nov 2014 #1 Spørsmål om IATA service type og "Shuttle Mode" Er det noen som vet hva «Shuttle Mode» betyr, i forbindselse med IATA service types (SSIM Appendix C)? For eksempel: S = Scheduled – Passenger – Shuttle Mode B = Additional – Passenger – Shuttle Mode
Spørsmål om IATA service type og "Shuttle Mode" Er det noen som vet hva «Shuttle Mode» betyr, i forbindselse med IATA service types (SSIM Appendix C)? For eksempel: S = Scheduled – Passenger – Shuttle Mode B = Additional – Passenger – Shuttle Mode
Superhai ScanFlyer Rusty 16 Nov 2014 #2 Re: Spørsmål om IATA service type og "Shuttle Mode" Jeg har ikke sett noen definisjon, men generelt så er dette flighter hvor man ikke har en reservasjon.
Re: Spørsmål om IATA service type og "Shuttle Mode" Jeg har ikke sett noen definisjon, men generelt så er dette flighter hvor man ikke har en reservasjon.
O ona ScanFlyer Blue 17 Nov 2014 #3 Re: Spørsmål om IATA service type og "Shuttle Mode" OK, takk for svar. Jeg har også sendt spørsmålet til IATA. Vi får se om de kommer tilbake med en definisjon.
Re: Spørsmål om IATA service type og "Shuttle Mode" OK, takk for svar. Jeg har også sendt spørsmålet til IATA. Vi får se om de kommer tilbake med en definisjon.