Wifi ombord hos DY forblir gratis.

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Da kommer wifi ombord hos Norwegian til å forbli gratis.

- Vi ble overveldet over måten WiFi ble mottatt på av våre reisende da vi lanserte tjenesten på de første flyene våre for snart et år siden. Vi har gjennom 2011 sett at kombinasjonen nye fly og gratis WiFi er en vinn-vinn som både kommer våre passasjerer og oss som selskap til gode i form av enda høyere kundetilfredshet. Derfor ønsker vi i Norwegian å fortsatt gi gratis internett om bord til alle våre passasjerer, og vi håper det vil være en julehilsen kundene våre setter pris på, sier administrerende direktør Bjørn Kjos i Norwegian.

http://www.mynewsdesk.com/no/pressroom/norwegian/pressrelease/view/norwegian-gir-passasjerene-gratis-wifi-i-julegave-717656

Da traff du dårlig, snart WiFi i alle Norwegian maskiner nå.

Det installeres i meget høyt tempo.

:up:

Nei, det blir igjen fem 733 som foreløpig ikke får WiFi.

Disse maskinene eier Norwegian selv og de vil nok være i flåten som back-up et godt stykke tid fremover.

Herlig.

De gangene jeg har slumpet til å fått WiFi maskin har det vært god stemning og surfing for alle penga ombord.
Sakte men sikkert blir det fler og fler DY Wifi maskiner, kombinasjonen av gjennomgående gode priser og WiFi gjør DY til mitt foretrukne selskap i kongeriket Norge og Europa!

Det burde ikke komme som noen overraskelse for deg Tommy, at det ikke er WiFi på alle DY sine maskiner.. Det er vel noe vi alle vet?!

Det var hyggelige nyheter - da blir wifi gratis også hos SAS, ergo et veldig bra tilbud til alle kunder.

Nei, det blir igjen fem 733 som foreløpig ikke får WiFi.

Disse maskinene eier Norwegian selv og de vil nok være i flåten som back-up et godt stykke tid fremover.

Hmm, dette hadde jeg som mistanke en god tid. Likevel skjönner jeg ikke vitsen hvorfor man beholder KKW og returnerer KKD. Performance er jo milevis forskjellig mellom disse to travere.

Men ellers er det gledelig nyheter, som ogsa Norwegian som selskap og sine ansatte vil dra mye nytte av...

Det burde ikke komme som noen overraskelse for deg Tommy, at det ikke er WiFi på alle DY sine maskiner.. Det er vel noe vi alle vet?!

Neeei...jeg vet ikke...flyr meget sjelden med Norwegian :)
Men det blir muligens oftere nå som Torp-Bergen kommer.

31 maskiner har nå installert WiFi:

DYB, DYC, DYD, DYE, DYF, DYG, DYH, DYI, DYJ, DYK, DYL, DYM, DYN, DYO, DYP, DYR, DYS, DYT, DYU, DYQ, NOB, NOC, NOD, NOJ, NOM, NON, NOO, NOQ, NOR, NOT og NOX.

Hmm, dette hadde jeg som mistanke en god tid. Likevel skjönner jeg ikke vitsen hvorfor man beholder KKW og returnerer KKD. Performance er jo milevis forskjellig mellom disse to travere.

Men ellers er det gledelig nyheter, som ogsa Norwegian som selskap og sine ansatte vil dra mye nytte av...

DY leasar KKD men äger KKW själv, därför KKD inte blir kvar. DY äger KKW, KKX, KHA, KHB & KHC och som det stod tidigare i de här inlägget så blir de här 5 kvar ett tag :)

Er det noen B733 som får Wifi med tiden eller er de for gamle til å få dette siden de skal ut av flåten i løpet av året?

Veldig bra av DY! For engangs skyld så ser man verdien i å beholde noe fritt tilgjengelig. Joda godt mulig billettprisen øker, ingenting er jo gratis, men det føles ofte mer irriterende å betale for noe ombordd.

Ingen vil bruke flere miljoner på installering av Wifi når flyet skal ut flåten et halvt år senere. Så svaret er nei.

Hmm ser at DY refererer til gratis internett ombord, men jaggu har de lagt på prisen på alle flygninger som har internett ombord kontra de som ikke har. Ja ja godt vi har SAS som ikke har gjort det samme, all inclusive som alltid.

Dagens innlegg? :lol

Hmm ser at DY refererer til gratis internett ombord, men jaggu har de lagt på prisen på alle flygninger som har internett ombord kontra de som ikke har.

Har sett på et knippe reiser hvor det er mulig å sammenligne noenlunde, og finner absolutt ingenting som bygger opp om påstanden du kommer med.

Back