God tirsdag

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
I dag skal jeg ut å fly med SK 4042. Hva kan jeg vente meg av individ montro?

Ute er det grått og trist og nattevakten går mot slutten....

Ha en fortreffelig dag.

Glad morgen! Våkner av meg selv 05:40...de fleste dagene i uken - er det på grunn av all treningen? Uansett det blir mange møter internt i dag før ettermiddagen byr på nok en treningsøkt. Nå må jeg også kjøpe en eller to størrelser mindre bukser...ikke dårlig! Ha en sprekere tirsdag!

Morn! Da har man taklet 4 uker postboks etter fraværet og to kilo post er redusert til en pen stabel ting som skal til økonomi. SÅ skal man løpe som en gal resten av uken og leke catch-up. :)

-A

Originally posted by Twin Otter

I dag skal jeg ut å fly med SK 4042. Hva kan jeg vente meg av individ montro?

Ute er det grått og trist og nattevakten går mot slutten....

Ha en fortreffelig dag.

LN-TUM :)

Småkaldt her på GEN og en liten forkjølelese er i annmars, muligens som en ettervirking fra DumDumBoys konserten på Hamar i helga:colgate:
Om det lukter "småsvidd" av TUM så har den bare flydd MOL-OSL-FCO(Roma)-OSL-SVG før 4042.God tur !!!

glad tirsdag! nok en dag med regnearkene er i gang.
Det ble tid til en liten oppdatering av Scanair.no i går - Cimber Air og DAT - og mere kommer på onsdag.

Etterlyser fremdeles info om Norwegian Air Cargo på Sola....:question:

I Ørsta held regnveret fram, mor er kjørt på jobb, og far og prinsessa kosar seg inne. Det ligg an til ein innedag i dag, berre avbroten av handletur ut på formiddagen. Ha ein fin dag i gråveret!:rolleyes:

God morgen :)

Da var det 1 arbeidsdag igjen før halvannen uke ferie og USA-tur- Reiser imorgen og blir borte en ukes tid, slapp av jeg har med laptop så fyldig oppdatering kommer. Lørdag er det flyshow på NAS Oceania, VA og dagene etter er ikke planlagt, men det kommer sikkert noe.

Kos dere folkens :)

God dag. Ferdig med dagens forelesning i Corporate Finance og nå skal det leses litt utover ettermiddag, før det forhåpemtlig blir litt trening på meg

Back