Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
ser man den ekstra lille "jetmotoren" som de bruker til ekstra take-off thrust.
Originally posted by tosfreight
Er det SK som handler DY i Bodø, eller ser det bare sånn ut på bildet?
Originally posted by Jan H
WF som handler DY i boo, men det er SGS som tar seg av Bagasjehåndteringa og innsjekk. Men akk,det varer ikke lenge..tror det var 6.juni at Røros flyservice tar over handling av DY..
Det virker helt sikkert, siden de driver med det, men hvordan innvirker en liten jetmotor kun på styrbord side på yaw...?
Originally posted by SK1399
Originally posted by Jan H
WF som handler DY i boo, men det er SGS som tar seg av Bagasjehåndteringa og innsjekk. Men akk,det varer ikke lenge..tror det var 6.juni at Røros flyservice tar over handling av DY..
Vist SGS tar seg av bagasjehåndtering og innsjek, så vil jeg nesten påstå at SGS handler Norshuttle mer en WF gjør. Er vell kun gate og annkomst service igjen til WF da. Noen som vil oppklare littegrann![]()
Originally posted by ENGM RAMP
Det virker helt sikkert, siden de driver med det, men hvordan innvirker en liten jetmotor kun på styrbord side på yaw...?
LN-SSL, det har jeg desverre INGEN peiling på, jeg er ingen flyger så det kan sikkert noen her som er flyger fortelle...
Den lille ekstra motoren er ikke noe annet enn en APU/GPU ble jeg fortalt i dag
Originally posted by LN-BRK
Originally posted by ENGM RAMP
LN-SSL, det har jeg desverre INGEN peiling på, jeg er ingen flyger så det kan sikkert noen her som er flyger fortelle...
Den lille ekstra motoren er ikke noe annet enn en APU/GPU ble jeg fortalt i dag![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.